Trénink fascií

HERTZER Karin, MÜLLER Divo G.

Detail knihy Trénink fascií

Trénink fascií

Martina Bartoňová 7. 2. 2019 5

Od knihy jsem čekala, objednávala jsem na internetu, tudíž jsem neměla možnost do knihy nahlédnout, soubor protahovacích cvičení, přesně jak napovídá obrázek na přebalu knihy. Skutečnost mně mile překvapila. V knize je obsáhle popsané vše o fasciích, co laik může pochopit. Tedy co jsou, proč jsou, jak fungují, co jim škodí nebo naopak prospívá. Na výklad navazuje otestování čtenáře, rozdělení do jakýchsi skupin, dle kterých si člověk nakonec vybere způsob cvičení přímo na tělo. Výsledky cvičení jsou vidět okamžitě. Jde o protahování, takže člověk okamžitě pocítí úlevu nebo zlepšení pohybového aparátu.

120 cvičení pro dobrou postavu

RAISIN Lydie

Detail knihy 120 cvičení pro dobrou postavu

Cvičení dle knihy doma

Martina Bartoňová 11. 9. 2017 4

Kniha splila mé očekávání. Cviky v ní jsou opravdu účinné, jednotlivé sestavy nezaberou moc času, opravdu stačí 15 minut a obsáhnou protažení od hlavy až k patě. Jen jsou některé cviky málo srozumitelně vysvětleny. Dle obrázku není kolikrát poznat, jak přesně cvik provést a text vysvětlení bývá nepřesný. Ale po pár pokusech se člověk najde a snad zacvičí cvik dobře! :-)

Fitness manuál pro ženy

STACKEOVÁ Daniela

Detail knihy Fitness manuál pro ženy

Super knížka

Renata 14. 4. 2016 5

Mám od této autorky už knihu Cvičení na bolavá záda, teď Fitness manuál pro ženy a obě jsou super. Člověk se dozví, jak kolikrát cvičí naprosto špatně a jak i někteří trenéři ve fitness centrech doporučují svým klientům naprosto nevhodné cviky nebo je dokonce doporučují cvičit chybně. Je to skutečně dobrý průvodce cvičením a jsem ráda, že jsem knihy zakoupila.

Omlazovací cvičení čínských císařů

HACKLOVÁ Monika

Detail knihy Omlazovací cvičení čínských císařů