Život bez pšenice

DAVIS William R.

Detail knihy Život bez pšenice

Život bez pšenice

Jitka Fílová 14. 1. 2017 5

Rozhodně zajímavá kniha. Někdy mi přijde, že je to až příliš jednoduché, i když se to tváří složitě. Sama pšenici i cukr pár let konzumuji jen velice sporadicky. Doma téměř pšeničnou mouku nepoužívám a cukr jen velmi nárazově. Cítím se ve skvělé formě.

Život bez pšenice

DAVIS William R.

Detail knihy Život bez pšenice

Nový životní styl

5. 9. 2014 5

Něco neuvěřitelného a neskutečného, knihu jsem přečetla jedním dechem a pšenici se už po přečtení první kapitoly pečlivě vyhýbám! A můžu upřímně říct, že je mi báječně. Teď ji čte moje maminka a začíná přemýšlet nad tím, co do sebe vlastně láduje. Ale třeba táta je velmi skeptický a říká, že je to jen další móda v oblasti gastronomie (táta knihu číst nechce, ale recenzi by psal :-). Mě kniha přesvědčila a neustále se k ní vracím.

Život bez pšenice

DAVIS William R.

Detail knihy Život bez pšenice

Tak trochu šok!

Vladimír Klevar 13. 10. 2013 4

Kniha oslovuje hlavně amerického čtenáře a je psána v typicky "americkém" stylu. Nicméně autor, kvalifikovaný lékař, vychází z ověřitelných faktů. Jádrem sdělení je skutečnost, že díky křížení a genovým manipulacím se od 20. let minulého století podstatně zvýšily nejenom výnosy při pěstování pšenice ale také obsah lepku. Změnilo se i jeho chemické složení. Důsledkem je prudký nárůst alergií na lepek, přičemž podstatná část je zjištěna pozdě. Recenzi této knihy by měli především napsat odborníci na výživu a lékaři. Pro mne jako laika zůstává faktem, že po vysazení pšeničného pečiva u jednoho rodinného příslušníka samovolně vymizel exém, na který po léta nezabíraly žádné léky....

+ dalších 198 kategorií

+ dalších 1036 autorů

59 prodejen po celé České republice,