Reklamace

(Reklamační řád)

Pokud jste obdrželi zboží, které i přes naši kontrolu je poškozené nebo má výrobní vadu, postupujte takto:

Připravte si číslo vaší objednávky (najdete na faktuře, kterou jste obdrželi při dodání objednávky) a zboží které reklamujete.

Kontaktujte nás na telefonní číslo 234 064 221 a reklamaci vyřídíme po telefonu, nebo napište na e-mail eshop@kanzelsberger.cz kde uvedete číslo objednávky, název reklamovaného zboží a popis zjištěných závad.

Zaslání reklamovaného zboží

Zákazník doručí zboží poštou na adresu e-shopu nebo na kteroukoliv provozovnu prodávajícího na své náklady, pokud se s prodávajícím vzájemně nedomluví na jiném způsobu vyřešení reklamace.

Pokud bude reklamované zboží zasláno bez předešlé konzultace s e-shopem, měla by zásilka obsahovat průvodní dopis s informací o povaze a rozsahu zjištěných vad a číslem objednávky.

Reklamace bude vyřízena v co nejkratším termínu, nejdéle do 30 dnů ode dne uplatnění reklamace, pokud se obě strany nedomluví na jiné lhůtě. To se týká i vrácení peněz za reklamované zboží.

K mimosoudnímu řešení spotřebitelských sporů z kupní smlouvy je příslušná Česká obchodní inspekce, se sídlem Štěpánská 567/15, 120 00 Praha 2, IČ: 000 20 869, internetová adresa: http://www.coi.cz.


Staré noty
nepatří do sběru!

Vykupujeme antikvární
hudebniny.

Recenze

Všechny recenze

60 prodejen po celé České republice,

ve kterých si můžete vyzvednout knihy z našeho e-shopu


Přihlášení

Zapomněli jste?

Neplatná kombinace jména a hesla.