Šikmý kostel 2

LEDNICKÁ Karin

Detail knihy Šikmý kostel 2

Paráda!!

Magdalena Zikmundova 10. 2. 2021 5

Občas se člověku stane, že si před spaním dá pár stránek knihy a po dvou listech je ukolíbán do spaní...a občas se stane, že se s rodinou večer loučíte čím dál tím dříve a už při přípravě večeře se těšíte, jak hupsnete do postele a budete číst a číst a těšit se z toho, že kniha je i tlustá!! U obou knih paní Karin Lednické se mi toto děje!! Navíc, když se ve tři v noci vzbudím, nezetlačuji víčka k násilnému znovuusnutí ale potmě sáhnu na noční stolek na známé místo a neslyšně opouštím ložnici a stěhuji se do pokoje mé dospělé, už jinde žijící dcery, abych mohla v příbězích Šikmého kostela pokračovat, co to jde. Je to opravdu poutavé čtení, silné příběhy, krásný jazyk nutící k tomu zapojit naplno fantazii a vžít se osobně do příběhu a v neposlední řadě i hluboké poznávání té doby, reálií, které do této doby člověk jen matně tušil, dějinných souvislostí, které si poskládáváte jako puzzle do svých znalostí dějepisu. Děkuji ji ti Ráďo(moje kamarádka), žes mě ke čtení knihy, kterou jsem měla už v kupičce doma koupenou, poňoukla...DĚKUJI VÁM skvělá paní Karin Lednická...do této doby jsem o Vás neměla ani tuchy a teď jsem ráda, že jste toto téma probudila k životu takovýmto způsobem. Díky i za krásné rozhovory, které jsem s Vámi slyšela a četla. ......a lidé!!!!! ČTĚTE!!!!!!!

Šikmý kostel

LEDNICKÁ Karin

Detail knihy Šikmý kostel

Ti kdo si nepamatují svoji historii,jsou nuceni si ji zopakovat.

Helena Vrubelová 19. 4. 2020 5

Během svého života jsem zažila změnu výkladu dějin a zažívám ji i v této době.
Karviná byla pro mě zahalená tajemstvím .Moc děkuji autorce za možnost poznat příběh
tohoto kraje.Už název,Šikmý kostel mě zaujal. Neměla jsem možnost si knížku prolědnout v kameném obchodě.Vlastně jsem kupovala zajíce v pytli.Tušila jem,že to bude souviset s těžbou uhlí,ale tak strhující podání hitorických událostí jsem dlouho nečetla.
Moc děkuji autorce za krásnou knížku.

+ dalších 198 kategorií

+ dalších 1036 autorů