A co láska?

ŠIŠKOVÁ Šárka

Detail knihy A co láska?

Nová kniha, nový spisovatel(ka)

Alena Černá 12. 6. 2019 5

Po dlouhé době, kdy jsem hledala knížku, která mě zaujme, pobaví, udrží v napětí, překvapí, ji mám! Předně zaujme už svým přebalem, osobní kresbu autorky naleznete u každé ze 3 povídek. A k obsahu - jedná se tedy o 3 povídky, každá zcela odlišná, jiné tempo, nálada, přesně vypointovaná, neotřelá prostředí, překvapivé zvraty, výborně naposlouchané dialogy. Kolikrát se mi při čtení stalo, že jsem vyjekla, zasmála se, hrála obličejem. Paní Šišková používá krásný a bohatý jazyk, dokonale popisuje prostředí a dění. Lehce Vás poučí. Text se Vám při čtení sám přemění do obrazů a Vy příběhy sledujete jak na filmovém plátně. A vůbec to není ženská knížka, jak by snad název mohl navést. Doma po ní ráda sahá i mužská ruka...

A co láska?

ŠIŠKOVÁ Šárka

Detail knihy A co láska?

Doporučení knihy

Dagmar Navrátilová 6. 6. 2019

Knihu vřele doporučuji - příjemné a milé čtení, které Vás nejen vtáhne do děje, ale i přinutí k zamyšlení. Lehké tajemno je krásným bonusem..

A co láska?

ŠIŠKOVÁ Šárka

Detail knihy A co láska?

Šárka Šišková, skvělá módní návrhářka nebo spisovatelka? Obojí!

Jaroslava Bernatiková 5. 6. 2019 5

Vážená paní Šišková, včera jsem dočetla Vaši knížku. Je to opravdu dost dobré. Nenapsala bych Vám to, pokud bych to sama takto necítila. Nechce se mi věřit, že jste spisovatelský začátečník a že je to Vaše prvotina. Nevím, kolik času jste nad knížkou strávila, kolikrát jste něco přepisovala nebo opravovala, ale je to velice dobře napsáno. Dialogy, pocity i popis místa, kde se děj odehrává, člověk má pocit, že tam s těmi lidmi je. Z těch tří povídek je nejlepší ta poslední a mrzelo mne, že tam není pokračování, že nevím, jak se to bude vyvíjet dál. Paní Šišková, skládám Vám poklonu. Nejenom že jste skvělá návrhářka, ale Vy jste i skvělá spisovatelka a budu moc ráda, když v psaní budete pokračovat a zase si od Vás něco přečtu.