Andrés Iniesta - Umělec

INIESTA Andrés

Detail knihy Andrés Iniesta - Umělec

Super dárek pro kluka

Jitka Q. 4. 5. 2019 5

Objednávala jsem pro syna (12 let). V poslední době čte málo a spíš tráví čas na mobilu. Tahle kniha ho chytla a vidím ho každou chvíli zalezlého v pokojíku s knihou v ruce. Je velice spokojený a moc si ji chválí.

Králové ledu kladenského

ŠTĚPÁNEK Jiří

Detail knihy Králové ledu kladenského

Hodnocení

Jiri Koten 30. 4. 2018 4

Dlouhá léta se zajímám do hloubky o hokej (už přes šedesát let). Mám proto i veliký přehled o jeho historii i knihách o něm. V této knize jsem se dozvěděl o hráčích, které jsem jako dítě začal sledovat, protože mnozí z nich byli po získáni titulu na MS a to bylo prvním v r. 1959, které jsem v televizi sledoval (v dobách, kdy nás bylo v jedné místnosti třicet a po posledním utkání s Kanadou jsme stáli a zpívali hymnu). Bylo to zajímavé čtení a mnohé jsem nevěděl - jejich další životní osudy. Mrzí mě jenom, že tam nebyl zařazen i legendární Jiří Kubiček. Potřeboval bych více informací i o Z. Frölichovi, který hrál na MS v r. 1958. Protože jsem statistik, děkuji i za počty ligových zápasů i branek za Kladno, byly by zajímavé i celkové počty u dalších ligových mužstev. To mám, ale jen u toho p.Frölicha mi to chybí, protože hrál v mužstvech, která už dávno neexistují a nemohl jsem to sehnat. Kniha mohla být i silnější. Jsem za ní ovšem rád a tak mě ještě mrzí, že jsem o ní dříve nevěděl a takto nevím, zda bych mohl ještě Z. Frölichovi napsat.

Můj sen o zlatě a sněhu

FOURCADE Martin

Detail knihy Můj sen o zlatě a sněhu

Super Martin

Pavlína Bartošová 27. 3. 2018 5

Knížka se mi četla velice dobře, je zajímavá a moc pěkně napsaná :)! Biatlonu a Martinovi fandím dál...

Zátopek

NOVÁK Jan

Detail knihy Zátopek

Zátopek - super kniha

Irena Lauermannová 12. 7. 2016 5

Knihu jsme koupili jako dárek, předem jsme si ji ověřili a je opravdu skvělá, jak co do obsahu, tak co do zpracování, ocení ji především milovníci kvalitních komiksů a ti, kteří neradi čtou dlouhé texty. Jedinou nevýhodou je, že ji přečtete jedním dechem.

Pavel Srniček - Vlastními slovy

SCOTT Will, SRNÍČEK Pavel

Detail knihy Pavel Srniček - Vlastními slovy

Přiblížení trochu neznámého brankáře

Jan Bartoš 30. 6. 2016 4

Pavel Srniček (vždycky jsem si myslel, že se jmenoval Srníček) nás na sklonku loňského roku předčasně opustil. Určitě vešel do paměti všech fotbalových fandů, přece jen něco odchytal s reprezentací, Baníkem Ostrava a zejména Newcastlem United, ale tak nějak zůstával trochu stranou. Není proto divu, že jeho životopisná kniha musí každého čtenáře překvapit - třeba jen tím, z jakých poměrů brankář pocházel, jaké měl životní osudy, jak třeba přišel o start ve finále Eura 1996, kdo ho jak zklamal. Navíc je to vše psáno poutavě, nejspíš opravdu vlastními upřímnými slovy. V poslední době vychází spousta biografických knih o sportovcích, často fotbalistech (Lafata, Švancara, Řepka, Horváth, Baroš a další) a myslím, že dobře obohacují nejen fotbalové a sportovní fanoušky o spoustu informací ze sportovního prostředí. Zejména tato kniha může dobře ukázat, že za úspěchy stojí hlavně těžká práce a tvrdý trénink.

Kanonýr Lafi

FELT Karel

Detail knihy Kanonýr Lafi

Střelec vydává životopis

Jan Bartoš 12. 11. 2015 4

Fotbalový kanonýr David Lafata se odhodlal vydat ve spolupráci s Karlem Feltem svůj životopis. Na rozdíl od jiných nemá žádné velké "hříchy" a neřesti - je to hodný kluk z Jižních Čech, žije spořádaně, ve volných chvílích chodí do lesa... Tak nějak dobrý příklad pro ostatní. Samozřejmě je asi nejdůležitější jeho popis fotbalové kariéry, taky zažil pár složitějších chvil, ale celkově se mu daří, což dokazuje i nadále svými góly ve Spartě. Kniha přináší i to, jak jej vidí rodina, trenéři, funkcionáři, shrnuje přehled jeho vstřelených gólů a částečně odhaluje jeho pověstné notýsky. Ale jak píšu výše - moc problémů s ním není a nebylo, nějaké to chození za školu nestojí za řeč. Tak doufejme, že až "Lafi" svou fotbalovou kariéru na hřišti jednou ukončí, najde se někdo, kdo ty góly tak v poklidu bude sázet jako on.