Fenomén Zbrojovka

autor neuveden

Detail knihy Fenomén Zbrojovka

Vzpomínka na časy dávno minulé

Klára 9. 2. 2023 5

Děkuji za tuto knihu. V Brně a okolí je jistě mnoho osob a celých rodin, kteří ve Zbrojovce pracovali. Kniha přináší milé vzpomínky na doby, které se již nevrátí. Na doby, které byly pro mnohé těžké ale zároveň to byly časy mládí. Je tam ukázka toho, jak se tehdy také žilo. Jak se Zbrojovka o své lidi dokázala postarat. Škoda, že většina takových podniků byla rozkradena a rozprodána.

Jak vybrat rodinný dům

PERLÍK Martin

Detail knihy Jak vybrat rodinný dům

Vhodná publikace

Josef Filip 20. 5. 2019 5

Velmi vhodná publikace se základním popisem skutečností, které si pohlídat při výběru již postaveného rodinného domu.

Domov pro tělo i duši

VARGOVÁ Renáta Kiara

Detail knihy Domov pro tělo i duši

Recenze

Renata Petrickova 28. 3. 2019 5

Velká inspirace a je úplně jedno, jestli stavíte dům, nebo jdete za jiným svým snem. Autorka mne dostala dvěma výraznými věcmi: Při té cestě klopýtala, plakala… i se radovala. A po dosažení svého snu také stála bezradně a musela si na změnu zvykat. Kdepak růžové obláčky. Splněné sny jsou taky pěkně velké sousto. A mnoho různých nápadů na ozdoby do domu, léčivé nápoje, sezónní tvoření a spousta obrázků, u kterých víte, že jste u autorky doma.

Auta první republiky

TUČEK Ján

Detail knihy Auta první republiky

Hodnocení knihy

Jana Nosková 18. 3. 2018 5

Cituji hodnocení skutečného příjemce knihy: " Vždycky jsem byl přesvědčený, že absolutně dokonalé není nic, ale tato kniha mě přesvědčila, že to možné je. Zlaté období automobilu sleduji už přes padesát let, ale přesto byly pro mě některé informace úplně nové a část původních snímků jsem nikdy neviděl. Vím, že každé objektivní hodnocení by mělo mít nějaká negativa, ale žádná jsem nenašel. Myslím, že tato úžasná kniha by neměla chybět v žádné knihovně milovníka klasických aut. Často se k ní budu vracet a jsem přesvědčený, že vždycky najdu něco nového. Není to kniha, kterou lze po přečtení natrvalo odložit."

Drony

KARAS Jakub, TICHÝ Tomáš

Detail knihy Drony

Super kniha

Martina 31. 1. 2017

Výborně napsaná příručka, zajímavé postřehy a použitelné doporučení z praxe!

Pleteme copy a copánky

ARNESEN Laura Kristine, WIWEL Marie Moesgaard

Detail knihy Pleteme copy a copánky

Manuál pro dlouhé vlasy

Gabriela Drábková 8. 1. 2017 5

Výborné nápady, srozumitelné návody, přehledné třídění.

Naše motocykly - II. díl

MARČÍK Libor

Detail knihy Naše motocykly - II. díl

Naše motocykly II. díl

Renata Votroubková 15. 11. 2016 5

Je nádherná, osobně jsem jí nečetla, ale darovala jsem ji a měla velký úspěch, velice se líbila.

Algoritmy

WRÓBLEWSKI Piotr

Detail knihy Algoritmy

Algoritmy přehledně

Jan Bartoš 7. 4. 2015 5

Kniha přináší poměrně vhodnou formou poznatky z teorie algoritmů a v programovacím jazyku C## celou řadu příkladů, jak řešit různé problémy vhodnými metodami. Pravděpodobně by mohla sloužit studentům příslušných škol, kde je zapotřebí zvládnout programování, ale své v ní nalezne i "odrostlejší" fanda IT. Odborné knihy nakladatelství Computer Press jsou většinou na velmi dobré úrovni, zde mne trochu zaujal český překlad - jako protiklad pojmu hlava je použití slova ocas zvláštní.

Digitální fotografie 5

KELBY Scott

Detail knihy Digitální fotografie 5

Výborná kniha rad pro fotografy

Eva Vlachová 4. 2. 2015 5

Výborná kniha rad od světoznámého autora zaměřená nejen na triky při fotografování i na následné úpravy fotek na pc. Mohu všem velice doporučit. Je jen škoda, že knih tohoto autora u nás nevychází mnoho.

Příkazový řádek v Linuxu

KAMENÍK Pavel

Detail knihy Příkazový řádek v Linuxu

Skvělá volba pro začátečníky

fidelio 15. 9. 2014 5

Kniha by neměla chybět žádnému linuxovému začátečníkovi. Informace, které obsahuje, považuji za základ, který by měl každý "linuxák" určitě znát a na základě kterých by měl rozvíjet své další schopnosti. Vše je popsáno srozumitelnou formou, kniha je (jak název napovídá) zaměřena především na každodenní praxi než na zdlouhavý výklad teorie. Použít ji proto může i pokročilejší uživatel, který občas pozapomene nějaký z postupů, které nedělá tak často a potřebuje jakýsi tahák :).

Naučte se fotografovat dobře

PETERSON Bryan

Detail knihy Naučte se fotografovat dobře

Velmi dobrá

Jiří Baudys 2. 9. 2014 5

Jsem asi na padesaté stránce a jde mi z toho hlava kolem, podle mě je to opravdu pro lidi, co nechtějí jen "mačkat", ale opravdu fotit. Takže jsem s obsahem, radami, návody a odkazy spokojen. Některé věci si ale stejně musíte dohledat na netu, pokud chcete ještě více do detailu nějakého pojmu. Kniha má 400 stran, což dává ucelený přehled a můžete si pak následně vybrat další knihu podle toho, na co se budete chtít specializovat. Rozhodně doporučuji! (Nikon P7700, Nikon D300)