kanzelsberger Barvič a Novotný
Přihlásit
Registrace
Dům knihy.cz > Knihy > Společenské vědy > Tituly podobné k Průmysl lži
DUPONT Luc
během 2 až 3 týdnů
299 Kč
Tato kniha vysvětluje, co v reklamě funguje a co ne. Používá formát kapitol ve stylu „Jak na to“, a...
SUTHERLAND Rory
dostupnost neznámá
399 Kč 359 Kč
A breakthrough book. Wonderfully applicable to everything in life, and funny as hell.’ Nassim...
skladem
499 Kč 449 Kč
Na základě třicetileté práce v terénu v rámci největšího experimentu v lidském chování – nekonečně...
TETT Gillian
449 Kč 404 Kč
A revelatory model that explains how we buy, sell, work and live. For over a century,...
MCKEOWN Greg
The bestselling author of ESSENTIALISM returns with a practical guide to getting the most important...
KMOŠEK Petr
během 1 až 2 týdnů
Firma jsou lidé, lidé jsou síla! Poutavá kniha personálního konzultanta Petra Kmoška je určena...
HEGARTY John
229 Kč
Kreativita není zaměstnáním. Pomocí kreativity vynalézáme, zdokonalujeme a definujeme náš...
ARIELY Dan
319 Kč 287 Kč
Taky si namlouváte, že máte svá životní rozhodnutí pod kontrolou? Myslíte si třeba, že nikdy...
POLÁŠKOVÁ Lenka
99 Kč
Kniha Kompetence leadera školy je zcela unikátním materiálem, který propojuje oblast managementu...
EGER Ludvík
138 Kč 124 Kč
Nová učebnice Marketing školy klasicky vychází ze základní aplikace marketingu pro oblast služeb a...
JIRÁK Jan, KÖPPLOVÁ Barbara
555 Kč 500 Kč
Autoři se značnou teoretickou i praktickou zkušeností v oblasti fungování médií v České republice...
COHEN June, HOFFMAN Reid, TRIFF Deron
On his podcast Masters of Scale, Silicon Valley legend Reid Hoffman (founder of LinkedIn, investor...
CANFIELD Jack
Kniha je cestovní mapa pro každého — od marketingových profesionálů k vlastníkům malých podniků, či...
MORAVEC Ondřej, ONDREJOVÁ Dana, RIGEL Filip
390 Kč
Reklama na člověka působí denně z různých stran a uniknout jí znamená uniknout z civilizace. Tak,...
ATHERTON Julie
590 Kč 531 Kč
Praktický průvodce tvorbou marketingové strategie pro sociální média. Popisuje proces plánování...
EKLUND Fredrik
299 Kč 269 Kč
With The Sell, Fredrik Eklund has created the modern day How to Win Friends and Influence People....
VAROL Ozan
New ways to think in unprecedented times. Named a \"must read\" by Susan Cain, \"endlessly...
ŠENKAPOUN Pavel
Pavel Šenkapoun má dar psaní. Píše srozumitelně, čtivě a s přirozeným smyslem pro humor. Píše tak,...
ZACHAR Rastislav
249 Kč 224 Kč
Být dobrý šéf – co to vlastně znamená? A měli jste už takového? Nebo jím sami chcete být? Pak by...
Vykupujeme antikvární hudebniny.
Vědomí a realita
DRTINOVÁ Daniela, HORÁČEK Jiří
"Nejlepší knížka o tom, jak funguje naše vnímání světa a čím je ovlivněno, kterou jsem četl od..."
ve kterých si můžete vyzvednout knihy z našeho e-shopu
přehled nabízených pracovních pozic
E-mail:
Heslo: Zapomněli jste?
Neplatná kombinace jména a hesla.
Zrušit Přihlásit