Marketing pro začátečníky

FORET Miroslav

Info:
Edika, 2012 (3., aktual) - brož., 184 str.
EAN:
9788026600060
ISBN:
978-80-266-0006-0

Hodnocení:

0 hodnocení Marketing pro začátečníky 0

Pro hodnocení se přihlaste nebo zaregistrujte

Třetí aktualizované vydání úspěšné knihy. Titul jednoduchou a přehlednou formou seznámí začátečníka se vším důležitým, co by měl o marketingu vědět. Každá z problematik je živě demonstrována na modelových situacích a to převážně z domácího prostředí. Pochopíte tak rychle mechanismy, kterými se domácí trh řídí. Za každou kapitolou následují praktické otázky k zamyšlení i cvičení.

Marketing pro začátečníky

Po přihlášení si titul můžete přidat na seznam přání.

Doporučit knihu

Tento titul aktuálně
není v nabídce.

Další knihy autora FORET Miroslav

Další knihy z kategorie Ekonomika a podnikání (881)

Recenze produktu Marketing pro začátečníky

Tento produkt nemá ještě žádnou recenzi. Buďte první, kdo ji napíše.



Přihlášení

Zapomněli jste?

Neplatná kombinace jména a hesla.