Marketingový výzkum

v udržitelném marketingovém managementu

FORET Miroslav, MELAS David

Info:
Grada Publishing, 2020 (1.) - brož., 168 str.
EAN:
9788027117239
ISBN:
978-80-271-1723-9

Hodnocení:

0 hodnocení Marketingový výzkum 0

Pro hodnocení se přihlaste nebo zaregistrujte

Autoři publikace vás seznámí s metodologickými principy, postupy i problémy marketingového výzkumu, s jeho jednotlivými metodami a technikami. Hlavní důraz kladou na poznání praktické stránky problematiky ve vztahu k marketingovému managementu organizace (podniku), města, regionu, či dokonce celého státu.
V textu naleznete konkrétní příklady z vlastních marketingových výzkumů realizovaných v Mezinárodním institutu marketingu, komunikace a podnikání, a to jak na úrovni organizace, v podmínkách podniků jako Veletrhy Brno či Soukromá vysoká škola ve Znojmě, tak na úrovni Jihomoravského kraje, jako v případě projektu Moravské vinařské stezky, či až na úrovni celého státu České republiky.
Získáte teoretické a metodologické znalosti, jak zcela konkrétně připravit a realizovat sběr dat v terénu, jakými základními statistickými postupy můžete shromážděné údaje následně zpracovat a jak z nich pro potřeby praxe vyhodnotit empirické poznatky, včetně konkrétních marketingových doporučení.

Marketingový výzkum

Po přihlášení si titul můžete přidat na seznam přání.

Doporučit knihu

Koupit knihu

224 Kč Cena na prodejně 249 Kč,
ušetříte 25 Kč.


dostupnost neznámá
O termínu dodání vás budeme informovat.

Nejbližší prodejny

Chcete vědět jestli je kniha dostupná v prodejně ve Vašem okolí?

Dostupnost na prodejně

Kniha je dostupná

Vyberte prodejnu

Dostupnost na prodejnách

V seznamu si můžete vybrat vámi preferovanou prodejnu. Dostupnost na této prodejně se Vám bude následně zobrazovat i u dalších titulů.

Lze objednat

U těchto poboček se dodací lhůta může lišit.
  • Barvič a Novotný - Brno, Česká
  • Benešov
  • Beroun
  • Blatná
  • Brno FUTURUM
  • Brno Masarykova
  • Břeclav
  • Č. Budějovice, Kanovnická
  • Čelákovice
  • Česká Lípa
  • Děčín - Centrum Pivovar
  • Hr. Králové ČSA
  • Hr. Králové Dukelská tř.
  • Chrudim
  • Jablonec nad Nisou
  • Jeseník
  • Jičín
  • Jihlava
  • Jindřichův Hradec, Panská 110
  • Jindřichův Hradec, Panská 132
  • K. Vary OC Varyáda
  • Kladno Poděbradova
  • Klatovy
  • Krnov
  • Kroměříž
  • Litvínov
  • Ml. Boleslav OC Olympia
  • Náchod
  • Nymburk
  • Olomouc OC Olympia
  • Pardubice
  • Písek
  • Plzeň OC Olympia
  • Poděbrady
  • Praha 10 - Vršovice
  • Praha 7 - Stromovka
  • Praha Čs. Armády
  • Praha NC Fénix
  • Praha OC Krakov
  • Praha OC Lužiny
  • Praha Strašnice
  • Prostějov
  • Přerov
  • Příbram OC Skalka
  • Rakovník
  • Rokycany
  • Sedlčany
  • Slaný
  • Soběslav
  • Strakonice
  • Svitavy
  • Tábor
  • Teplice OC Olympia
  • Trutnov
  • Vsetín OC Galerie
  • Vyškov
  • Zlín
  • Znojmo
  • Žatec
  • Žďár nad Sázavou

Tip

Kterýkoliv titul si můžete objednat i s vyzvednu­tím na Vaší prodejně. Ověřte si stav zboží na prodejně telefonicky, nebo mailem před Vaší návštěvou.

Další knihy z kategorie Ekonomika a podnikání (880)

Recenze produktu Marketingový výzkum

Tento produkt nemá ještě žádnou recenzi. Buďte první, kdo ji napíše.



Přihlášení

Zapomněli jste?

Neplatná kombinace jména a hesla.