Začínáme s násobilkou
- Info:
- Flössler, 2004 (1.)
- EAN:
- 8594068120029
- ISBN:
- 859-40-681-2002-9
Recenze:
Pracovní listy - určeno pro 2. - 4. třídu ZŠ a žáky se SPU. Každý začátek nemusí být těžký. Pro první seznámení s malou násobilkou jsme vytvořili soubor 20 pracovních listů. Nejdříve ukazujeme dětem příklady s malou násobilkou i s výsledkem. Dítě se zrakovou pamětí si pak lépe vybavuje správné řešení. Hrajeme si s Robodrakem, soutěžíme navzájem, učíme se násobky. Až si pohrajeme a zazávodíme, pak teprve přecházíme ke zkoušení a drilu. Začínáme s násobilkou je vhodné i pro domácí procvičování v případě, že metody ve škole nestačí. Volné listy obsahují násobilku 0, 1, 2 až 10. Výhodou je, že dítě napřed vidí celý početní spoj i s výsledkem a potom navazuje učení bez dopomoci. Příklady jsou uspořádány do čtyř skupin. První skupina A jsou nejobtížnější početní spoje, které je potřeba více opakovat. Ve druhé B a třetí skupině C jsou běžné příklady, které je třeba procvičovat a ve čtvrté skupině D jsou nejjednodušší spoje malé násobilky a příklady na opakování. Pro druhou třídu jsou pracovní listy s výsledkem. Nepředpokládáme, že během druhého ročníku děti budou ovládat celou malou násobilku, spíše s ní žáky seznamujeme. Na každý týden je určený jeden pracovní list - pondělí skupina A, úterý skupina A, B, středa skupina A,B,C a ve čtvrtek procvičíme skupiny A,B,C,D, V pátek pak závodíme s Robodrakem a vše si zopakujeme. Převážná většina dětí si zapamatuje výsledky ze skupiny A, čímž máme nejobtížnější část násobilky zvládnutou. Pro třetí a čtvrtou třídu jsou pracovní listy na procvičování bez výsledků. Žáci již mají zkušenosti a mohou si je zapsat společně s vyučujícím. Ve třetí třídě je dobré se zaměřit a více procvičovat početní spoje ve skupině B, ve čtvrté třídě se pak zaměříme na skupinu C. Rozložení učiva do tří ročníků umožní všem dětem dobře zvládnout celé učivo.
Další knihy z kategorie Hry (1101)
Recenze produktu Začínáme s násobilkou
Tento produkt nemá ještě žádnou recenzi. Buďte první, kdo ji napíše.