Velká kniha o prodeji
Nový hardselling – Staňte se jedničkou na trhu
- Info:
- Grada Publishing, 2014 (1.) - váz., 288 str.
- Z něm. přel. D. Helekal
- EAN:
- 9788024740959
- ISBN:
- 978-80-247-4095-9
Recenze:
Uznávaný prodejní trenér a autor známé knížky Jak myslí špičkový obchodník vám ve své klíčové knize o prodeji ukáže, jak úspěšně získávat nové zákazníky, uzavírat s nimi obchody a budovat vztahy. Co je to vlastně NOVÝ HARDSELLING? Je to moderní a inovativní přístup k prodávání. Koncept spojující dva klíčové aspekty – důslednou a cílevědomou snahu o uzavření zakázky a řízení vztahů se zákazníky nutné k vybudování dlouhodobého a funkčního obchodního partnerství. Jeho podstatou je osm etap úspěšného prodeje: od počátečního telefonického kontaktu přes první rozhovor, prezentaci nabídky a uzavření zakázky až po poprodejní služby. Stěžejním prvkem tohoto nového prodejního konceptu je NOVÝ HARDSELLER. Na stránkách této knihy poznáte tajemství jeho úspěchů a zjistíte jak: se sami naprogramovat k úspěchům při prodávání, se dostat k zákazníkům na nejvyšších úrovních managementu, aktivně vést prodejní rozhovor a přesvědčit klienty neodolatelnými argumenty, porozumět spektru komunikačních nuancí a využít tyto vědomosti k užitku svému i klientovu, cíleně řídit klientovy akce i reakce a dovést jej tak k úspěšnému uzavření zakázky, z nově přesvědčených klientů udělat dlouhodobě nadšené a věrné zákazníky! V knize získáte mnoho konkrétních praktických rad a tipů například pro telefonické rozhovory, pro vyjednávání o ceně nebo pro návštěvy klientů a také řadu příkladů z praxe. Přehledná a srozumitelná kniha poslouží všem nováčkům i starým mazákům na cestě stát se NOVÝM HARDSELLEREM!
Další knihy z kategorie Ekonomika a podnikání (881)
Recenze produktu Velká kniha o prodeji
Tento produkt nemá ještě žádnou recenzi. Buďte první, kdo ji napíše.