Společensky odpovědné chování se firmám vyplací
- Info:
- Management Press, 2014 (1.) - brož., 192 str.
- Z angl. přel. H. Škapová
- EAN:
- 9788072612697
- ISBN:
- 978-80-7261-269-7
Recenze:
Velká pozornost se dnes věnuje problematice sociálních médií. Stejně tak je kladen značný důraz na téma společenské odpovědnosti firem. Autor předkládá první knihu, která obě témata vnímá jako vzájemně provázaná, a přesvědčivě argumentuje, že nejúspěšnějšími firmami budoucnosti budou ty, které se chovají společensky nejodpovědněji. Hlas lidí spojených prostřednictvím sociálních sítí nabývá na síle a podle Jonese postupně nutí podnikatelský svět, aby si osvojil nové standardy chování.
Další knihy z kategorie Ekonomika a podnikání (881)
Recenze produktu Společensky odpovědné chování se firmám vyplací
Tento produkt nemá ještě žádnou recenzi. Buďte první, kdo ji napíše.