Reklama, propagace a marketingová komunikace

BAACK Donald, CLOW Kenneth E.

Info:
Computer Press, 2008 (1.) - váz., 484 str.
Z angl. přel. V. Paulíny
EAN:
9788025117699
ISBN:
978-80-251-1769-9

Hodnocení:

0 hodnocení Reklama, propagace a marketingová komunikace 0

Pro hodnocení se přihlaste nebo zaregistrujte

Kniha je určena studentům ekonomického zaměření, kteří se chtějí dozvědět co nejvíc informací o reklamě, propagaci a marketingové komunikaci. Naleznete zde např. tato témata: firemní image, řízení značky, nákupní chování, podpora prodeje, analýza propagačních příležitostí, reklama, integrovaný marketing, způsoby hodnocení marketingových programů. Na konci každé kapitoly jsou materiály na procvičení probíraných koncepcí

Reklama, propagace a marketingová komunikace

Po přihlášení si titul můžete přidat na seznam přání.

Doporučit knihu

Tento titul aktuálně
není v nabídce.

Další knihy z kategorie Ekonomika a podnikání (881)

Recenze produktu Reklama, propagace a marketingová komunikace

Tento produkt nemá ještě žádnou recenzi. Buďte první, kdo ji napíše.



Přihlášení

Zapomněli jste?

Neplatná kombinace jména a hesla.