Pedagogicko-psychologické otázky on-line vzdělávání
- Info:
- Masarykova univerzita, 2018 (1.) - brož., 132 str.
- EAN:
- 9788021089259
- ISBN:
- 978-80-210-8925-9
Recenze:
Kniha sleduje otázky online vzdělávání v jejich pedagogicko-psychologické podobě, s tím, že vychází z konceptu jistého novočtení kybergogické koncepce online učení. V prvé části se zaměřuje na novou interpretaci a využití Bloomovy taxonomie. V druhé se věnuje jednotlivým tématům, které s online vzděláváním specificky souvisejí – od sebehodnocení či motivace, až po práci s pamětí nebo gamifikaci. Vytváří tak doposud nikde nepublikovaný soubor klíčových témat, která mohou být zajímavá jak pro tutory či designery online vzdělávání, tak také pro výzkumníky v této oblasti. Na ty je zaměřená třetí kapitola, která se věnuje možnostem výzkumu v online prostředí, respektive specifickým postupům a technikám, které zde lze použít. Čtvrtá kapitola se věnuje kognitivní psychologii a pozitivní psychologii, tedy dvěma psychologickým školám, které v online vzdělávání nacházejí nejširší uplatnění. Poslední kapitola je zaměřená na téma informačního chování.
Další knihy z kategorie Společenské vědy (4867)
Recenze produktu Pedagogicko-psychologické otázky on-line vzdělávání
Tento produkt nemá ještě žádnou recenzi. Buďte první, kdo ji napíše.