Ogilvy o reklamě

OGILVY David

Info:
Management Press, 2007 (4) - váz, 224 str.
Z angl. přel. H. Škapová
EAN:
9788072611546
ISBN:
978-80-7261-154-6
Edice:
Knihovna světového managementu

Hodnocení:

0 hodnocení Ogilvy o reklamě 0

Pro hodnocení se přihlaste nebo zaregistrujte

Nové vydání knihy klasika světové reklamy je jedinečným průvodcem oborem reklamy a reklamní tvorby. Ogilvy v ní nezapře svou \"původní\" profesi textaře a se svou typickou argumentační přesvědčivostí a příznačným humorem shrnuje své celoživotní zkušenosti s tím, jak dělat reklamu, která prodává. Bohatý obrazový doprovod přináší ilustrace úspěšných reklamních kampaní, ale i příklady toho, jak by se reklama rozhodně dělat neměla.

Ogilvy o reklamě

Po přihlášení si titul můžete přidat na seznam přání.

Doporučit knihu

Tento titul aktuálně
není v nabídce.

Další knihy z kategorie Ekonomika a podnikání (881)

Recenze produktu Ogilvy o reklamě

Četli jste tuto knihu? Napište k ní vlastní recenzi!

Napsat recenzi
Ogilvy o reklamě

spokokjenost .. až na tu cenu...:)

rene mewald 2012-12-30 30. 12. 2012

Knížka ukazuje změnu a vývoj v pojetí reklamy a doplňuje je o zájímavé postřehy jednoho z tvůrců. Je potřeba umět trochu anglicky, potom si můžete užít i vtip přetištěných původních inzerátů.



Přihlášení

Zapomněli jste?

Neplatná kombinace jména a hesla.