Ogilvy o reklamě
- Info:
- Management Press, 2007 (4) - váz, 224 str.
- Z angl. přel. H. Škapová
- EAN:
- 9788072611546
- ISBN:
- 978-80-7261-154-6
- Edice:
- Knihovna světového managementu
Recenze:
Nové vydání knihy klasika světové reklamy je jedinečným průvodcem oborem reklamy a reklamní tvorby. Ogilvy v ní nezapře svou \"původní\" profesi textaře a se svou typickou argumentační přesvědčivostí a příznačným humorem shrnuje své celoživotní zkušenosti s tím, jak dělat reklamu, která prodává. Bohatý obrazový doprovod přináší ilustrace úspěšných reklamních kampaní, ale i příklady toho, jak by se reklama rozhodně dělat neměla.
Další knihy z kategorie Ekonomika a podnikání (881)
Recenze produktu Ogilvy o reklamě
Četli jste tuto knihu? Napište k ní vlastní recenzi!
Napsat recenzispokokjenost .. až na tu cenu...:)
2012-12-30 30. 12. 2012
Knížka ukazuje změnu a vývoj v pojetí reklamy a doplňuje je o zájímavé postřehy jednoho z tvůrců. Je potřeba umět trochu anglicky, potom si můžete užít i vtip přetištěných původních inzerátů.