O strategickém marketingu
10 nejlepších příspěvků z Harvard Business Review
- Info:
- Management Press, 2019 (1.) - váz., 224 str.
- EAN:
- 9788072615674
- ISBN:
- 978-80-7261-567-4
Recenze:
Jak zajistit, aby vaše firma vytrvale rostla? Zaměřte se spíše na uspokojování potřeb vašich zákazníků a než na prodej vašich produktů, radí T. Lewitt ve svém článku Marketingová krátkozrakost. Prodejci obviňují pracovníky marketingu z toho, že nemají ponětí o tom, co vlastně zákazníci chtějí, nebo že stanovují příliš vysoké ceny. Pracovníci marketingu zase tvrdí, že se prodejci příliš krátkozrace zaměřují na individuální zákazníky a krátkodobé tržby na úkor dlouhodobých zisků. Výsledek? Nedostatečná koordinace těchto dvou týmů – což zvyšuje prodejní náklady a prodlužuje prodejní cykly. Jak můžete docílit toho, aby vaše prodejní a marketingové týmy spolupracovaly? P. Kottler a jeho spolupracovníci doporučují budování nového vztahu mezi těmito skupinami, který by umožnil jejich propojení v zájmu řešení nejpalčivějších obchodních výzev.
Další knihy z kategorie Ekonomika a podnikání (881)
Recenze produktu O strategickém marketingu
Tento produkt nemá ještě žádnou recenzi. Buďte první, kdo ji napíše.