Moderní marketingová komunikace
- Info:
- Grada Publishing, 2010 (1.) - váz., 320 str.
- EAN:
- 9788024736228
- ISBN:
- 978-80-247-3622-8
- Edice:
- Expert
Recenze:
Publikace se komplexně věnuje problematice marketingové komunikace včetně nových trendů. Obsahuje případové studie a barevnou obrazovou přílohu. Je určena jak pracovníkům komunikačních agentur, firemního marketingu a PR, tak studentům VŠ. V knize se seznámíte se strategiemi marketingové komunikace, s tvorbou komunikačního mixu, metodikou a bariérami stanovování rozpočtu. Poznáte ucelený proces integrované marketingové komunikace a budete řešit také efektivnost a některé etické otázky. Největší část publikace se věnuje osobním a neosobním nástrojům marketingové komunikace: reklamě, podpoře prodeje, přímému marketingu, public relations, sponzoringu, veletrhům a výstavám i osobnímu prodeji. Pozornost je zaměřena také na marketingovou komunikaci mezi firmami (na B2B trhu) a v mezinárodním prostředí, marketingovou komunikaci na internetu a na nové komunikační trendy, jako jsou guerillová komunikace, virální či mobilní marketing, buzzmarketing a další.
Další knihy z kategorie Ekonomika a podnikání (881)
Recenze produktu Moderní marketingová komunikace
Tento produkt nemá ještě žádnou recenzi. Buďte první, kdo ji napíše.