Marketing

Základy marketingu. Učebnice učitele

MOUDRÝ Marek

Info:
Computer Media, 2008 (1.) - brož., 160 str.
EAN:
9788074020025
ISBN:
978-80-7402-002-5

Hodnocení:

0 hodnocení Marketing 0

Pro hodnocení se přihlaste nebo zaregistrujte

Vyučující má obsahově k dispozici učebnici pro studenty, která je obsahem i rozložením stránek totožná s žákovskou učebnicí. Tato komplexní příručka pro učitele zahrnuje látku obou dílů učebnic pro žáky. Navíc však obsahuje doporučené zápisy do volných úseků (zápisy v hodině) a rozšiřující učivo pro pedagoga, které lze využít k prohloubení vlastních znalostí nebo k rozšíření učiva žákům. Podstatou této učebnice je poskytnout pedagogovi co nejširší podklady pro výuku a zároveň mu nabídnout i další náměty k vedení výuky.

Marketing

Po přihlášení si titul můžete přidat na seznam přání.

Doporučit knihu

Tento titul aktuálně
není v nabídce.

Další knihy autora MOUDRÝ Marek (7)

Další knihy z kategorie Učebnice (11885)

Recenze produktu Marketing

Tento produkt nemá ještě žádnou recenzi. Buďte první, kdo ji napíše.



Přihlášení

Zapomněli jste?

Neplatná kombinace jména a hesla.