Marketing
Základy marketingu. Učebnice učitele
- Info:
- Computer Media, 2008 (1.) - brož., 160 str.
- EAN:
- 9788074020025
- ISBN:
- 978-80-7402-002-5
Recenze:
Vyučující má obsahově k dispozici učebnici pro studenty, která je obsahem i rozložením stránek totožná s žákovskou učebnicí. Tato komplexní příručka pro učitele zahrnuje látku obou dílů učebnic pro žáky. Navíc však obsahuje doporučené zápisy do volných úseků (zápisy v hodině) a rozšiřující učivo pro pedagoga, které lze využít k prohloubení vlastních znalostí nebo k rozšíření učiva žákům. Podstatou této učebnice je poskytnout pedagogovi co nejširší podklady pro výuku a zároveň mu nabídnout i další náměty k vedení výuky.
Další knihy z kategorie Učebnice (11885)
Recenze produktu Marketing
Tento produkt nemá ještě žádnou recenzi. Buďte první, kdo ji napíše.