Koupit knihu
249 Kč
-->dostupnost neznámá
O termínu dodání vás budeme informovat.
Výrazné změny globálního podnikatelského prostředí v průběhu 20. a 21. století vedly ke vzniku nových druhů podnikatelských rizik, a potažmo krizí podnikatelských subjektů, s nimiž nebylo dříve počítáno. Díky těmto změnám začíná vystupovat do popředí zájmu řady ekonomů problematika krizového managementu podniku.Záměrem publikace je poskytnout komplexní zpracování problematiky krizového řízení podniku a důraz je přitom kladen na možnosti řešení vzniklých krizových situací v podnicích.Text uvádí čtenáře do problematiky krizového managementu a jeho historického vývoje, vymezuje pojem krize, provádí klasifikací krizových situací, zabývá se jejich vznikem a průběhem a zaměřuje se na manažerskou stránku řízení krizové situace v podniku. Dále jsou probrány otázky krizového plánování a tvorba krizových plánů a scénářů, přiblížena je krizová komunikace a problematika krizového řízení v oblasti veřejné správy.Výklad je doplněn konkrétními příklady z podnikové praxe a případovými studiemi. Publikace je určena vysokoškolským posluchačům se zaměřením na oblast managementu a široké odborné veřejnosti, která má zájem o danou problematiku.
249 Kč
-->dostupnost neznámá
O termínu dodání vás budeme informovat.
Chcete vědět jestli je kniha dostupná v prodejně ve Vašem okolí?
Kniha je dostupná
V seznamu si můžete vybrat vámi preferovanou prodejnu. Dostupnost na této prodejně se Vám bude následně zobrazovat i u dalších titulů.
Kterýkoliv titul si můžete objednat i s vyzvednutím na Vaší prodejně. Ověřte si stav zboží na prodejně telefonicky, nebo mailem před Vaší návštěvou.
Tento produkt nemá ještě žádnou recenzi. Buďte první, kdo ji napíše.