Jak získávat klienty a zákazníky

Referenční byznys

OLEJ Marián

Info:
BizBooks, 2015 (1.) - brož., 160 str.
EAN:
9788026504238
ISBN:
978-80-265-0423-8

Hodnocení:

0 hodnocení Jak získávat klienty a zákazníky 0

Pro hodnocení se přihlaste nebo zaregistrujte

Podnikáte nebo chcete začít podnikat? Jste OSVČ ať už jako obchodník či řemeslník? Či jednatel obchodní firmy nebo zaměstnanec, který je odměňován výkonově? A máte obavu z toho, že dlouhodobě nebudete mít dostatečný počet klientů/zákazníků? Co kdyby existoval způsob tento problém vyřešit, tuto obavu vyléčit? Chcete zakusit jaký je to pocit vědět, že máte vždy dostatečnou poptávku? Jaké to je, když víte, že prodáte, protože lidé rádi koupí... Kniha vám názorným způsobem odhalí, - jak získávat nové klienty/ zákazníky tak, aniž byste o ně museli urputně bojovat - jak si vybírat doporučení od vašich stávajících klientů/ zákazníků - nejefektivnější způsoby, jak si domluvit osobní schůzku - jak udělat ze získávání referencí zábavnou disciplínu, která rozhodne o vašem úspěchu Tato kniha je pro všechny, kterým skutečně záleží na dlouhodobém přísunu klientů/zákazníků – ať už jste finančním poradcem, realitním makléřem, prodejcem kosmetiky, telefonních tarifů, domácích spotřebičů, výživovým poradcem, účetním, architektem, grafikem,webdesignerem, fotografem, psychologem, svatebním koordinátorem nebo jakýmkoliv jiným obchodníkem či řemeslníkem.

Jak získávat klienty a zákazníky

Po přihlášení si titul můžete přidat na seznam přání.

Doporučit knihu

Tento titul aktuálně
není v nabídce.

Další knihy z kategorie Ekonomika a podnikání (880)

Recenze produktu Jak získávat klienty a zákazníky

Tento produkt nemá ještě žádnou recenzi. Buďte první, kdo ji napíše.



Přihlášení

Zapomněli jste?

Neplatná kombinace jména a hesla.