Koupit knihu
129 Kč
-->dostupnost neznámá
O termínu dodání vás budeme informovat.
V příručce jsou vysvětleny základní předpoklady a podmínky pro školní integraci sluchově postižených, jsou zde rozebrány zásady, které musí učitel dodržovat při jejich výchově a vzdělávání. Učitel běžné školy najde v publikaci poučení o speciálních pomůckách a metodách péče o sluch a řeč ve výchovně vzdělávacím procesu. Autorky kladou důraz na spolupráci s odborníky v oboru reedukace sluchu a řeči. Bez povšimnutí nezůstala ani otázka spolupráce učitele s rodiči sluchově postižených dětí. Zásadním požadavkem integrace je maximální prospěch sluchově postiženého dítěte, a to jak v oblasti vzdělávací, tak v oblasti mezilidských vztahů. Bylo by pravým opakem snahy prospět dítěti, kdyby se ve třídě dostalo do izolace. Udělená schvalovací doložka MŠMT: Schválilo MŠMT ČR, č. j. 17 953/96-24, dne 11. 6. 1996 jako metodickou příručku pro učitele.
129 Kč
-->dostupnost neznámá
O termínu dodání vás budeme informovat.
Chcete vědět jestli je kniha dostupná v prodejně ve Vašem okolí?
Kniha je dostupná
V seznamu si můžete vybrat vámi preferovanou prodejnu. Dostupnost na této prodejně se Vám bude následně zobrazovat i u dalších titulů.
Kterýkoliv titul si můžete objednat i s vyzvednutím na Vaší prodejně. Ověřte si stav zboží na prodejně telefonicky, nebo mailem před Vaší návštěvou.
Tento produkt nemá ještě žádnou recenzi. Buďte první, kdo ji napíše.