Firemní kultura a identita

URBAN Jan

Info:
Ústav práva a právní vědy, 2014 (1.) - brož., 112 str.
EAN:
9788087974056
ISBN:
978-80-87974-05-6

Hodnocení:

0 hodnocení Firemní kultura a identita 0

Pro hodnocení se přihlaste nebo zaregistrujte

Firemní kultura a identita jsou termín, které jsou nezřídka ze strany vrcholového managementu firem nesprávně interpretovány. Platí přesvědčení, že firemní kulturu lze začít tvořit, budovat a rozvíjet teprve poté, co bude firma na relevantním trhu, na který vstupuje, etablovaná a až bude dosahovat zisk. Předložená publikace jednoho z předních odborníků v oblasti firemního řízení a managementu docenta Jana Urbana věnuje pozornost právě těm klíčovým postupům, které mají za cíl vnitropodnikovou (firemní) kulturu moderními prostředky vědomě kreovat a rozvíjet tak, aby se firemní kultura a identita zaměstnanců a managementu firmy a s firemními cíli staly nikoliv závažím, ale jednou z hybných sil v rozvoji společnosti.

Firemní kultura a identita

Po přihlášení si titul můžete přidat na seznam přání.

Doporučit knihu

Tento titul aktuálně
není v nabídce.

Další knihy autora URBAN Jan (8)

Další knihy z kategorie Ekonomika a podnikání (881)

Recenze produktu Firemní kultura a identita

Tento produkt nemá ještě žádnou recenzi. Buďte první, kdo ji napíše.



Přihlášení

Zapomněli jste?

Neplatná kombinace jména a hesla.