Digitální zákazník – náš protivník, nebo partner?

Online Clienting aneb Zákazníci dnes nakupují jinak

GEFFROY Edgar K.

Info:
Management Press, 2013 (1.) - brož., 180 str.
Z něm. přel. J. Pondělíček
EAN:
9788072612550
ISBN:
978-80-7261-255-0

Hodnocení:

★ ★ ★ 1 hodnocení Digitální zákazník – náš protivník, nebo partner? 3

Pro hodnocení se přihlaste nebo zaregistrujte

Již delší čas jsme se nalézáme ve víru digitální revoluce: internet změnil způsob, jakým žijeme, pracujeme a nakupujeme. Staré modely obchodování před našima očima ztrácejí svou dominanci a nahrazují je nové. O tom, kdo vůbec získá přístup na trh, rozhodují noví dominantní aktéři jako Google, Apple, Facebook a další. Německý konzultant a odborník v oblasti zvyšování prodejních výsledků jistě není prvním, kdo přichází s radami, jak na svou stranu získat zákazníky, ale v této své nejnovější knize přichází s novými impulsy a nápady a ukazuje, jak se mobilní „evernet“ stává katalyzátorem zcela nového vztahu s klienty.

Digitální zákazník – náš protivník, nebo partner?

Po přihlášení si titul můžete přidat na seznam přání.

Doporučit knihu

Tento titul aktuálně
není v nabídce.

Další knihy z kategorie Ekonomika a podnikání (881)

Recenze produktu Digitální zákazník – náš protivník, nebo partner?

Četli jste tuto knihu? Napište k ní vlastní recenzi!

Napsat recenzi
Digitální zákazník – náš protivník, nebo partner? 3

Není k ničemu, ale není špatné ji přečíst.

David Ryč 2013-12-19 19. 12. 2013 ★ ★ ★

V první půlce jsem myslel, že ji nedočtu. Autor rád mluví, nicméně druhá půlka je lepší. Nic konkrétního nečekejte, pouze vám utvrdí názor, že do budoucna musíme se sítěma jako je FB počítat.



Přihlášení

Zapomněli jste?

Neplatná kombinace jména a hesla.