Design loga
Analýza úspěchu 300 + mezinárodních značek
- Info:
- Computer Press, 2011 (1.) - brož., 240 str.
- Z angl. přel. M. Goliaš
- EAN:
- 9788025136089
- ISBN:
- 978-80-251-3608-9
Recenze:
Proč jsou některá loga o poznání úspěšnější než jiná? Co tvoří jejich nezaměnitelný punc? Které aspekty by měl grafik ve svém díle zohlednit, aby vystihl podstatu zadavatele a podtrhl jeho jedinečnost? Analýza klíčových prvků pečlivě vybraných log z celého světa doplněná odborným výkladem vám poskytne uspokojivé odpovědi na všechny tyto a podobné otázky. Získáte tak jak inspiraci, tak teoretické základy pro práci v oboru. Loga jsou přehledně rozdělena podle odvětví a jednotlivé celky jsou obohaceny případovými studiemi úspěšných návrhů mapujícími praktické otázky a řešení problémů, s nimiž se během vytváření vizuální prezentace společnosti můžete setkat. S knihou se naučíte nejen navrhovat elegantní loga pomocí vhodných tvarů, barevnosti a písma – ale navíc budete schopni zákazníkovi vysvětlit, proč a jak bude právě váš návrh působit na kýžené publikum.
Další knihy z kategorie Umění (2509)
Recenze produktu Design loga
Tento produkt nemá ještě žádnou recenzi. Buďte první, kdo ji napíše.