Česká reklama
Od pana Vajíčka po falešné soby
- Info:
- BizBooks, 2012 (1.) - váz., 264 str.
- EAN:
- 9788026500469
- ISBN:
- 978-80-265-0046-9
Recenze:
Zajímá vás svět české reklamy a chcete se o něm dozvědět, co jste ještě nevěděli? Stojíte o seznámení s autory nejslavnějších českých kampaní a reklamních sloganů posledních dvaceti let? Víte, kvůli které kampani vyhrožovaly anonymy jejímu autorovi smrtí a na jaké české reklamy si stěžovali velvyslanci jiných států? Tušili jste, že spory o zaplacení kampaně někdy končily i narážečkami aut? Chcete nahlédnout do kuchyně reklamním tvůrcům a zjistit, jak se z prvotního nápadu rodí kampaň? Kniha vypráví dějiny české reklamy tak, jak zatím ještě nebyly vyprávěny. Vydejte se na cestu časem od legendárního pana Vajíčka až po poslední úspěchy českých tvůrců na mezinárodním festivalu reklamy v Cannes.
Další knihy z kategorie Ekonomika a podnikání (880)
Recenze produktu Česká reklama
Tento produkt nemá ještě žádnou recenzi. Buďte první, kdo ji napíše.