Značka: od vize k vyšším ziskům

CHERNATONY Leslie de

Info:
Computer Press, 2009 (1.) - váz., 352 str.
Z angl. přel. E. Nevrlá
EAN:
9788025120071
ISBN:
978-80-251-2007-1
Edice:
Praxe manažera

Hodnocení:

0 hodnocení Značka: od vize k vyšším ziskům 0

Pro hodnocení se přihlaste nebo zaregistrujte

Publikace prezentuje pracovníkům oddělení marketingu a řízení značky a studentům praktické postupy pro zdokonalování značky. Autor se snaží vysvětlit, jak se vize, hodnoty, kultura a kompetence prolínají s externími aspekty, a poskytuje cenné rady při rozvoji vnitřně soudržných značek. Zdůrazňuje, že je třeba věnovat více pozornosti vlastním pracovníkům organizace, kteří se stále větší intenzitou přispívají k budování značky.

Značka: od vize k vyšším ziskům

Po přihlášení si titul můžete přidat na seznam přání.

Doporučit knihu

Tento titul aktuálně
není v nabídce.

Další knihy z kategorie Ekonomika a podnikání (1058)

Recenze produktu Značka: od vize k vyšším ziskům

Tento produkt nemá ještě žádnou recenzi. Buďte první, kdo ji napíše.



Přihlášení

Zapomněli jste?

Neplatná kombinace jména a hesla.