Značka: od vize k vyšším ziskům
- Info:
- Computer Press, 2009 (1.) - váz., 352 str.
- Z angl. přel. E. Nevrlá
- EAN:
- 9788025120071
- ISBN:
- 978-80-251-2007-1
- Edice:
- Praxe manažera
Recenze:
Publikace prezentuje pracovníkům oddělení marketingu a řízení značky a studentům praktické postupy pro zdokonalování značky. Autor se snaží vysvětlit, jak se vize, hodnoty, kultura a kompetence prolínají s externími aspekty, a poskytuje cenné rady při rozvoji vnitřně soudržných značek. Zdůrazňuje, že je třeba věnovat více pozornosti vlastním pracovníkům organizace, kteří se stále větší intenzitou přispívají k budování značky.
Další knihy z kategorie Ekonomika a podnikání (880)
Recenze produktu Značka: od vize k vyšším ziskům
Tento produkt nemá ještě žádnou recenzi. Buďte první, kdo ji napíše.