Žijte a myslete kreativně
Deset klíčů k reklamě, která zaujme
- Info:
- Computer Press, 2011 (1.) - brož., 240 str.
- EAN:
- 9788025129548
- ISBN:
- 978-80-251-2954-8
Recenze:
Vše, co jste kdy chtěli vědět o práci v reklamní agentuře, ale báli jste se zeptat. Reminiscence na slavný film Woodyho Allena asi nejlépe charakterizuje to, co čtenáře čeká na stránkách komplexního a především ryze českého průvodce světem reklamní tvorby. Autor je reklamní praktik. A na textu je to znát. Vše je popsáno jednoduchou, živou a vtipnou formou. Protože taková má být i reklama. Kniha vás krok za krokem provede fascinujícím světem práce reklamních agentur, naleznete v ní návody, jak převést obchodní cíle do řeči tvůrců reklamy, odhalíte tajemství tvůrčího myšlení či základní principy kreativní práce.
Další knihy z kategorie Ekonomika a podnikání (880)
Recenze produktu Žijte a myslete kreativně
Tento produkt nemá ještě žádnou recenzi. Buďte první, kdo ji napíše.