Žijte a myslete kreativně

Deset klíčů k reklamě, která zaujme

BALOUŠEK Vít

Info:
Computer Press, 2011 (1.) - brož., 240 str.
EAN:
9788025129548
ISBN:
978-80-251-2954-8

Hodnocení:

0 hodnocení Žijte a myslete kreativně 0

Pro hodnocení se přihlaste nebo zaregistrujte

Vše, co jste kdy chtěli vědět o práci v reklamní agentuře, ale báli jste se zeptat. Reminiscence na slavný film Woodyho Allena asi nejlépe charakterizuje to, co čtenáře čeká na stránkách komplexního a především ryze českého průvodce světem reklamní tvorby. Autor je reklamní praktik. A na textu je to znát. Vše je popsáno jednoduchou, živou a vtipnou formou. Protože taková má být i reklama. Kniha vás krok za krokem provede fascinujícím světem práce reklamních agentur, naleznete v ní návody, jak převést obchodní cíle do řeči tvůrců reklamy, odhalíte tajemství tvůrčího myšlení či základní principy kreativní práce.

Žijte a myslete kreativně

Po přihlášení si titul můžete přidat na seznam přání.

Doporučit knihu

Tento titul aktuálně
není v nabídce.

Další knihy z kategorie Ekonomika a podnikání (880)

Recenze produktu Žijte a myslete kreativně

Tento produkt nemá ještě žádnou recenzi. Buďte první, kdo ji napíše.



Přihlášení

Zapomněli jste?

Neplatná kombinace jména a hesla.