Ženy a management
Kreativita - inovace - etika - kvalitativní management
- Info:
- BizBooks, 2014 (1.) - brož., 184 str.
- EAN:
- 9788026501503
- ISBN:
- 978-80-265-0150-3
Recenze:
Problematická hierarchie hodnot a preferencí jak mezi manažery, tak v celé populaci poškozuje nejen českou ekonomiku. Je otázkou, zda tento „posunutý“ žebříček hodnot nesouvisí i s tím, že v rozhodovacích procesech ve výkonnějších ekonomikách, než je ta naše, je daleko vyváženější zastoupení žen i mužů. Podle mnohých představuje větší účast žen v managementu skutečný přínos a podmínku úspěšnosti v budoucnosti. Společnou ambicí autorů tohoto sborníku je tuto debatu alespoň otevřít.
Další knihy z kategorie Ekonomika a podnikání (881)
Recenze produktu Ženy a management
Tento produkt nemá ještě žádnou recenzi. Buďte první, kdo ji napíše.