Základy marketingu
- Info:
- Grada Publishing, 2013 (1.) - brož., 256 str.
- EAN:
- 9788024742083
- ISBN:
- 978-80-247-4208-3
- Edice:
- Manažer
Recenze:
Na českém trhu jde o vůbec první knihu základů marketingu, která vznikla v úzké spolupráci s předními odborníky z praxe. Hlavní autor, který je vedoucím katedry marketingu na VŠE v Praze, předkládá základní principy marketingu srozumitelně a čtivě. Dokládá je přitom velkým množstvím praktických příkladů. Kniha není určena pouze studentům ekonomických oborů, ale inspiraci v ní najdou rovněž manažeři, podnikatelé a všichni ostatní, kteří chtějí pochopit, jak marketing funguje a jak jim může pomoci v dosažení jejich cílů.
Další knihy z kategorie Ekonomika a podnikání (881)
Recenze produktu Základy marketingu
Tento produkt nemá ještě žádnou recenzi. Buďte první, kdo ji napíše.