Základy marketingu

KARLÍČEK Miroslav

Info:
Grada Publishing, 2013 (1.) - brož., 256 str.
EAN:
9788024742083
ISBN:
978-80-247-4208-3
Edice:
Manažer

Hodnocení:

0 hodnocení Základy marketingu 0

Pro hodnocení se přihlaste nebo zaregistrujte

Na českém trhu jde o vůbec první knihu základů marketingu, která vznikla v úzké spolupráci s předními odborníky z praxe. Hlavní autor, který je vedoucím katedry marketingu na VŠE v Praze, předkládá základní principy marketingu srozumitelně a čtivě. Dokládá je přitom velkým množstvím praktických příkladů. Kniha není určena pouze studentům ekonomických oborů, ale inspiraci v ní najdou rovněž manažeři, podnikatelé a všichni ostatní, kteří chtějí pochopit, jak marketing funguje a jak jim může pomoci v dosažení jejich cílů.

Základy marketingu

Po přihlášení si titul můžete přidat na seznam přání.

Doporučit knihu

Tento titul aktuálně
není v nabídce.

Další knihy autora KARLÍČEK Miroslav

Další knihy z kategorie Ekonomika a podnikání (881)

Recenze produktu Základy marketingu

Tento produkt nemá ještě žádnou recenzi. Buďte první, kdo ji napíše.



Přihlášení

Zapomněli jste?

Neplatná kombinace jména a hesla.