Koupit knihu
129 Kč
-->Expedujeme během 2 až 3 týdnů
Méně než třicet let Nokii stačilo, aby se stala hlavní silou v mobilní revoluci. Z finského výrobce mobilních telefonů se postupně stala jedna z nejuznávanějších a nejhodnotnějších světových firem, které však záhy zažila strmý pád, který skončil prodejem značky americkému Microsoftu. Tato kniha pojednává o této klikaté cestě a snaží se zanalyzovat příčiny úspěchu i náhlého úpadku slavné Nokie. Autoři popisují a analyzují různá období fungování této společnosti, přičemž těží mimo jiné i z rozhovorů s bývalými vysokými manažery, kteří se podíleli na každodenním chodu firmy. Kniha se zabývá strategickými a organizačními rozhodnutími šéfu Nokie, jejich chováním a interakcí s nejbližším profesním okolím i samotnými zaměstnanci. Díky tomu dostane čtenář odpověď na otázky, které si v době, kdy Nokii koupil Microsoft, jistě mnozí kladli. Proč došlo ke zhroucení úspěšné firmy? Dalo se vyhnout chybám, které její šéfové udělali? Stála za úpadkem firmy prostá skutečnost, že Nokia se nezvládla adaptovat na rychle se měnící svět technologií?
129 Kč
-->Expedujeme během 2 až 3 týdnů
Chcete vědět jestli je kniha dostupná v prodejně ve Vašem okolí?
Kniha je dostupná
V seznamu si můžete vybrat vámi preferovanou prodejnu. Dostupnost na této prodejně se Vám bude následně zobrazovat i u dalších titulů.
Kterýkoliv titul si můžete objednat i s vyzvednutím na Vaší prodejně. Ověřte si stav zboží na prodejně telefonicky, nebo mailem před Vaší návštěvou.
Tento produkt nemá ještě žádnou recenzi. Buďte první, kdo ji napíše.