Koupit knihu
249 Kč
-->Titul je skladem v Eshopu
Zboží expedujeme do 3 - 5 prac. dnů.
Sloužit zákazníkům. Dvě slova, která pokrývají tak mnoho. Odpovídání na dotazy. Řešení problémů. Rozplétání korporačních bariér. Napravování toho, co se pokazilo, a nalézání toho, co se ztratilo. Konejšení rozzlobených a uklidňování bázlivých. A čas od času nějaký ten obchodní ekvivalent vytažení králíka z klobouku. Dnes už nejde jenom o to, jak se soustředit na zákazníky, ale jak vytvářet věrné zákazníky. Právě v tom jsou totiž ty opravdové peníze. Ať už jste v zákaznické službě nováčkem, nebo starým profíkem, bude pro vás kniha Vytřete jim zrak! cennou pomůckou. Kromě příkladů z reálného života najdete v této knize i kapitoly o používání sociálních médií ke komunikaci a k zotavení služeb, o kvalitní organizaci služebních setkání, o pozitivní reakci na negativní zpětnou vazbu a další. Nejdůležitější částí, která vytváří \"služební výhody\", jste ale stále vy. A tato kniha vám ukáže, jak poskytovat ty nejlepší představitelné služby, znovu a znovu.
249 Kč
-->Titul je skladem v Eshopu
Zboží expedujeme do 3 - 5 prac. dnů.
Chcete vědět jestli je kniha dostupná v prodejně ve Vašem okolí?
Kniha je dostupná
V seznamu si můžete vybrat vámi preferovanou prodejnu. Dostupnost na této prodejně se Vám bude následně zobrazovat i u dalších titulů.
Kterýkoliv titul si můžete objednat i s vyzvednutím na Vaší prodejně. Ověřte si stav zboží na prodejně telefonicky, nebo mailem před Vaší návštěvou.
Tento produkt nemá ještě žádnou recenzi. Buďte první, kdo ji napíše.