Voliči, strany a negativní kampaň
Politická komunikace v České republice
- Info:
- Slon, 2014 (1.) - brož., 264 str.
- EAN:
- 9788074191589
- ISBN:
- 978-80-7419-158-9
Recenze:
O vlivu politické komunikace na volební chování, popřípadě voličské preference, toho stále víme velmi málo. Autorka se pokouší zaplnit mezeru v této oblasti a přináší více porozumění pro fungování politické komunikace v českých volbách. Kniha se soustředí zejména na působení negativní reklamy, jež byla jedním z komunikačních formátů, který k nám byl importován z amerického prostředí a znamenal počátek procesu amerikanizace volebních kampaní, tzn. jejich modernizace a profesionalizace. V knize lze najít odpovědi na otázky: Jak funguje politická komunikace v České republice a čím se odlišuje od komunikačních systémů tradičních západních demokracií? Dokáže zákonná regulace usměrňovat podobu volebních kampaní? Jak u nás politické strany využívají negativní reklamu? Může negativní reklama ovlivňovat volební účast, zapojení občanů do politiky apod.? Snahou autorky je přitom nepopisovat vybrané téma izolovaně, ale zabývat se jím v širším systémovém a politicko-společenském kontextu.
Další knihy z kategorie Společenské vědy (4876)
Recenze produktu Voliči, strany a negativní kampaň
Tento produkt nemá ještě žádnou recenzi. Buďte první, kdo ji napíše.