Vedení a marketing malých zdravotnických zařízení

Příručka pro praxi

SLOUKA David

Info:
Grada Publishing, 2017 (1.) - váz., 144 str.
EAN:
9788027104697
ISBN:
978-80-271-0469-7

Hodnocení:

0 hodnocení Vedení a marketing malých zdravotnických zařízení 0

Pro hodnocení se přihlaste nebo zaregistrujte

Kniha s tematikou managementu zaměřeného na malá zdravotnická zařízení na trhu v naší republice není. Tato oblast se v posledním desetiletí překotně vyvíjí, personál s tímto zaměřením se profesionalizuje a pro svoji práci nemá odpovídající odborné podklady, učí se na vlastních chybách. Tomu by právě měla odpomoci tato publikace. Knihu mohou v mnohém využít i kolegové ze Slovenska.
Autor pracuje v několika zdravotnických zařízeních různého typu, problematice se věnuje více než 12 let, má bohaté osobní zkušenosti, které skloubil s teoretickými znalostmi.

Vedení a marketing malých zdravotnických zařízení

Po přihlášení si titul můžete přidat na seznam přání.

Doporučit knihu

Tento titul aktuálně
není v nabídce.

Další knihy autora SLOUKA David

Další knihy z kategorie Ekonomika a podnikání (880)

Recenze produktu Vedení a marketing malých zdravotnických zařízení

Tento produkt nemá ještě žádnou recenzi. Buďte první, kdo ji napíše.



Přihlášení

Zapomněli jste?

Neplatná kombinace jména a hesla.