Univerzální principy designu
125 způsobů jak zvýšit použitelnost a přitažlivost a ovlivnit vnímání designu
- Info:
- Computer Press, 2012 (1.) - váz., 272 str.
- Z angl. přel. P. Wajda
- EAN:
- 9788025135402
- ISBN:
- 978-80-251-3540-2
Recenze:
Ať už vedete marketingovou kampaň, tvoříte videohru či rozhraní webu, nebo třeba připravujete muzejní expozici, potřebujete univerzální vodítka, díky kterým vaše dílo publikum zaujme a usnadní mu jeho používání. Tato obecná pravidla jsou průmětem znalostí mnoha teoretických i praktických vědních disciplín od kognitivní psychologie přes antropologii až třeba po matematiku. Věhlasní autoři vás s těmito neměnnými pravidly důkladně obeznámí a naučí vás je využívat. Na řadě příkladů a ilustrací z praxe pochopíte, kterých aspektů se má váš design držet, a jakých se naopak vyvarovat. Kniha vám tak poslouží jako cenná ucelená studnice klíčových expertních informací, kdykoli se pustíte do nového projektu.
Další knihy z kategorie Umění (2519)
Recenze produktu Univerzální principy designu
Tento produkt nemá ještě žádnou recenzi. Buďte první, kdo ji napíše.