Univerzální principy designu

125 způsobů jak zvýšit použitelnost a přitažlivost a ovlivnit vnímání designu

BUTLER Jill, HOLDEN Kritina, LIDWELL William

Info:
Computer Press, 2012 (1.) - váz., 272 str.
Z angl. přel. P. Wajda
EAN:
9788025135402
ISBN:
978-80-251-3540-2

Hodnocení:

0 hodnocení Univerzální principy designu 0

Pro hodnocení se přihlaste nebo zaregistrujte

Ať už vedete marketingovou kampaň, tvoříte videohru či rozhraní webu, nebo třeba připravujete muzejní expozici, potřebujete univerzální vodítka, díky kterým vaše dílo publikum zaujme a usnadní mu jeho používání. Tato obecná pravidla jsou průmětem znalostí mnoha teoretických i praktických vědních disciplín od kognitivní psychologie přes antropologii až třeba po matematiku. Věhlasní autoři vás s těmito neměnnými pravidly důkladně obeznámí a naučí vás je využívat. Na řadě příkladů a ilustrací z praxe pochopíte, kterých aspektů se má váš design držet, a jakých se naopak vyvarovat. Kniha vám tak poslouží jako cenná ucelená studnice klíčových expertních informací, kdykoli se pustíte do nového projektu.

Univerzální principy designu

Po přihlášení si titul můžete přidat na seznam přání.

Doporučit knihu

Tento titul aktuálně
není v nabídce.

Další knihy z kategorie Umění (2519)

Recenze produktu Univerzální principy designu

Tento produkt nemá ještě žádnou recenzi. Buďte první, kdo ji napíše.



Přihlášení

Zapomněli jste?

Neplatná kombinace jména a hesla.