Strategie firemní komunikace
- Info:
- Management Press, 2008 (2.) - brož., 256 str.
- EAN:
- 9788072611782
- ISBN:
- 978-80-7261-178-2
Recenze:
Praktický průvodce světem integrované marketingové komunikace představuje ucelený přehled nástrojů a metod, které mají dnešní „komunikátoři\" k dispozici. Na příkladech z praxe známých organizací z českého i zahraničního prostředí autorky dokazují, že úspěch spočívá ve využití komunikace jako strategické funkce. Integrovaná komunikace vychází z porozumění potřebám a zájmům všech cílových skupin, znamená sladěné používání vhodných komunikačních nástrojů a koordinaci všech produktových a firemních sdělení. Zároveň představuje jednu z klíčových funkcí organizace, která prolíná všemi jejími činnostmi a procesy. Nové vydání je doplněno o aktuální případové studie, informace o současných trendech, včetně digitální komunikace, a také o čtyři strany barevné přílohy.
Další knihy z kategorie Ekonomika a podnikání (881)
Recenze produktu Strategie firemní komunikace
Tento produkt nemá ještě žádnou recenzi. Buďte první, kdo ji napíše.