Strategické válečné hry v podnikání
Jak firmy mohou zásadně zlepšit své strategie a překonat konkurenci
- Info:
- Management Press, 2010 (1.) - váz., 232 str.
- Z angl. přel. I. Grusová
- EAN:
- 9788072612161
- ISBN:
- 978-80-7261-216-1
Recenze:
Kniha předního světového znalce problematiky podnikového zpravodajství a experta na aplikace metody válečných her v podnikové praxi je vhodnou příručkou, která vám umožní být neustále o krok před konkurenty. Ukazuje, jaký typ válečné hry - jako nástroje umožňujícího vytváření realistických strategických plánů, resp. testování spolehlivosti již existujících plánů - je vhodný pro vaši firmu či rozhodovací situaci, jak připravit, zorganizovat a uspořádat realistickou a nenákladnou válečnou hru, jak poznat dynamiku trhů, modelovat chování a předvídat tahy svých konkurentů s minimem informací a s maximální přesností, i to, že k tomu nepotřebujete ani počítače, velké a drahé poradenské firmy, ani doktorát z matematiky.
Další knihy z kategorie Ekonomika a podnikání (872)
Recenze produktu Strategické válečné hry v podnikání
Tento produkt nemá ještě žádnou recenzi. Buďte první, kdo ji napíše.