Strategické válečné hry v podnikání

Jak firmy mohou zásadně zlepšit své strategie a překonat konkurenci

GILAD Benjamin

Info:
Management Press, 2010 (1.) - váz., 232 str.
Z angl. přel. I. Grusová
EAN:
9788072612161
ISBN:
978-80-7261-216-1

Hodnocení:

0 hodnocení Strategické válečné hry v podnikání 0

Pro hodnocení se přihlaste nebo zaregistrujte

Kniha předního světového znalce problematiky podnikového zpravodajství a experta na aplikace metody válečných her v podnikové praxi je vhodnou příručkou, která vám umožní být neustále o krok před konkurenty. Ukazuje, jaký typ válečné hry - jako nástroje umožňujícího vytváření realistických strategických plánů, resp. testování spolehlivosti již existujících plánů - je vhodný pro vaši firmu či rozhodovací situaci, jak připravit, zorganizovat a uspořádat realistickou a nenákladnou válečnou hru, jak poznat dynamiku trhů, modelovat chování a předvídat tahy svých konkurentů s minimem informací a s maximální přesností, i to, že k tomu nepotřebujete ani počítače, velké a drahé poradenské firmy, ani doktorát z matematiky.

Strategické válečné hry v podnikání

Po přihlášení si titul můžete přidat na seznam přání.

Doporučit knihu

Tento titul aktuálně
není v nabídce.

Další knihy z kategorie Ekonomika a podnikání (872)

Recenze produktu Strategické válečné hry v podnikání

Tento produkt nemá ještě žádnou recenzi. Buďte první, kdo ji napíše.



Přihlášení

Zapomněli jste?

Neplatná kombinace jména a hesla.