Sociokulturní aspekty managementu služeb

MERHAUT Marek

Info:
Press 21, 2017 (1.) - brož., 132 str.
EAN:
9788090518186
ISBN:
978-80-905181-8-6

Hodnocení:

0 hodnocení Sociokulturní aspekty managementu služeb 0

Pro hodnocení se přihlaste nebo zaregistrujte

Publikace určená pro studenty vysokých škol i odborníky z praxe se zaměřuje na člověka, manažera pohybujícího se v různých sociálních skupinách, kde se spojuje s jinými lidmi. V současné době stále více firem a institucí zakládá své rozhodování na empirických datech, která samy získávají a zpracovávají. Hranice mezi tradiční a moderní společností je poměrně ostrá a je vyznačena radikální přeměnou instituce na služby, kde hraje v ekonomickém životě moderní společnosti podstatně jinou roli než ve společnosti tradiční. Monografie je zaměřena následující problematiku sociologie managementu: 1) Trh – znak moderní společnosti; 2) Sociokulturní aspekty jednání lidské společnosti ve službách a v lidském rozhodování; 3) Sociálně kulturní vlivy - vliv kultury – sociokulturní výzkum ve službách; 4) Sociokulturní aspekty lidské společnosti a sociálních jevů se zaměřením na gender; 5) Sociokulturní aspekty vzdělávání zaměstnanců ve službách se zaměřením na hotelový a gastronomický průmysl; 6) Zaměstnanost / nezaměstnanost / fluktuace jako sociální problém zaměstnanců ve službách, ruku v ruce se mzdovou politikou; 7) Rasová nesnášenlivost, netolerance, diskriminace, kulturní rozdíly jako sociokulturní problém etiky a etikety v sektoru služeb;
8) Sociální marketing ve službách; 9) Sociokulturní aspekty věkových skupin - postoje společnosti k starším lidem a jejich následné začlenění do pracovně-právního procesu v sektoru služeb; 10) Sociokulturní aspekty zdraví a nemoci se zaměřením na syndrom vyhoření, stres a frustrace jako jedny z překážek managementu služeb; 11) Sociokulturní aspekty masmédií a masové komunikace se zaměřením na sebereflexi managementu služeb v procesu tvůrčího myšlení.

Sociokulturní aspekty managementu služeb

Po přihlášení si titul můžete přidat na seznam přání.

Doporučit knihu

Koupit knihu

134 Kč Cena na prodejně 149 Kč,
ušetříte 15 Kč.


dostupnost neznámá
O termínu dodání vás budeme informovat.

Nejbližší prodejny

Chcete vědět jestli je kniha dostupná v prodejně ve Vašem okolí?

Dostupnost na prodejně

Kniha je dostupná

Vyberte prodejnu

Dostupnost na prodejnách

V seznamu si můžete vybrat vámi preferovanou prodejnu. Dostupnost na této prodejně se Vám bude následně zobrazovat i u dalších titulů.

Lze objednat

U těchto poboček se dodací lhůta může lišit.
  • Barvič a Novotný - Brno, Česká
  • Benešov
  • Beroun
  • Blatná
  • Brno FUTURUM
  • Brno Masarykova
  • Břeclav
  • Č. Budějovice, Kanovnická
  • Čelákovice
  • Česká Lípa
  • Děčín - Centrum Pivovar
  • Hr. Králové ČSA
  • Hr. Králové Dukelská tř.
  • Chrudim
  • Jablonec nad Nisou
  • Jeseník
  • Jičín
  • Jihlava
  • Jindřichův Hradec, Panská 110
  • Jindřichův Hradec, Panská 132
  • K. Vary OC Varyáda
  • Kladno Poděbradova
  • Klatovy
  • Krnov
  • Kroměříž
  • Litvínov
  • Ml. Boleslav OC Olympia
  • Náchod
  • Nymburk
  • Olomouc OC Olympia
  • Pardubice
  • Písek
  • Plzeň OC Olympia
  • Poděbrady
  • Praha 10 - Vršovice
  • Praha 7 - Stromovka
  • Praha Čs. Armády
  • Praha NC Fénix
  • Praha OC Krakov
  • Praha OC Lužiny
  • Praha Strašnice
  • Prostějov
  • Přerov
  • Rakovník
  • Rokycany
  • Sedlčany
  • Slaný
  • Soběslav
  • Strakonice
  • Svitavy
  • Tábor
  • Teplice OC Olympia
  • Trutnov
  • Vsetín OC Galerie
  • Vyškov
  • Zlín
  • Znojmo
  • Žatec
  • Žďár nad Sázavou

Tip

Kterýkoliv titul si můžete objednat i s vyzvednu­tím na Vaší prodejně. Ověřte si stav zboží na prodejně telefonicky, nebo mailem před Vaší návštěvou.

Další knihy z kategorie Ekonomika a podnikání (882)

Recenze produktu Sociokulturní aspekty managementu služeb

Tento produkt nemá ještě žádnou recenzi. Buďte první, kdo ji napíše.



Přihlášení

Zapomněli jste?

Neplatná kombinace jména a hesla.