Sociální marketing
- Info:
- VeRBuM, 2016 (1.) - brož., 256 str.
- EAN:
- 9788087500804
- ISBN:
- 978-80-87500-80-4
Recenze:
Kniha poskytuje ucelený přehled a vysvětlení základních pojmů z oblasti sociálního marketingu. Jednotlivé kapitoly jsou věnovány také příbuzným komunikačním aktivitám, jako je politický či náboženský marketing, etickým aspektům sociálního marketingu, zákonné regulaci a samoregulaci. Další kapitoly se zabývají historií sociálního marketingu v ČR i ve světě či novými trendy v marketingu. Publikace obsahuje také široký přehled případových studiích sociálních marketingových kampaní na různá témata. Je určena pracovníkům z oblasti jak komerčního, tak i sociálního marketingu, vysokoškolským studentům či marketingovým nadšencům. Oba autoři se dlouhodobě věnují problematice sociálního marketingu a přednáší výše zmíněná témata na univerzitní půdě.
Další knihy z kategorie Ekonomika a podnikání (882)
Recenze produktu Sociální marketing
Tento produkt nemá ještě žádnou recenzi. Buďte první, kdo ji napíše.