Sociální marketing

BAČUVČÍK Radim, HARANTOVÁ Lenka

Info:
VeRBuM, 2016 (1.) - brož., 256 str.
EAN:
9788087500804
ISBN:
978-80-87500-80-4

Hodnocení:

0 hodnocení Sociální marketing 0

Pro hodnocení se přihlaste nebo zaregistrujte

Kniha poskytuje ucelený přehled a vysvětlení základních pojmů z oblasti sociálního marketingu. Jednotlivé kapitoly jsou věnovány také příbuzným komunikačním aktivitám, jako je politický či náboženský marketing, etickým aspektům sociálního marketingu, zákonné regulaci a samoregulaci. Další kapitoly se zabývají historií sociálního marketingu v ČR i ve světě či novými trendy v marketingu. Publikace obsahuje také široký přehled případových studiích sociálních marketingových kampaní na různá témata. Je určena pracovníkům z oblasti jak komerčního, tak i sociálního marketingu, vysokoškolským studentům či marketingovým nadšencům. Oba autoři se dlouhodobě věnují problematice sociálního marketingu a přednáší výše zmíněná témata na univerzitní půdě.

Sociální marketing

Po přihlášení si titul můžete přidat na seznam přání.

Doporučit knihu

Tento titul aktuálně
není v nabídce.

Další knihy autora BAČUVČÍK Radim

Další knihy z kategorie Ekonomika a podnikání (882)

Recenze produktu Sociální marketing

Tento produkt nemá ještě žádnou recenzi. Buďte první, kdo ji napíše.



Přihlášení

Zapomněli jste?

Neplatná kombinace jména a hesla.