Koupit knihu
999 Kč
-->dostupnost neznámá
O termínu dodání vás budeme informovat.
Překlad 7. německého vydání je určen především studujícím SOU a hotelových škol a mladým pracovníkům v restauračních provozech. Kniha se zaměřením na spokojenost hostů zprostředkovává uživatelům teoretické i praktické odborné znalosti z oblasti servisu, úklidu, organizace a ekonomiky restaurace, péče o pokrmy, nápoje a jejich prodej, přípravu banketů a zvláštních akcí. Shrnuje i informace o marketingu v pohostinství, poradenství a prodeji v restauraci a hlavních zásadách jednání s hosty, včetně reagování na jejich reklamace. Těsný vztah mezi teorií a praxí ve výkladu usnadňuje pochopení odborných souvislostí a plánování jednotlivých pracovních postupů. Praktické příklady pak ukazují, jak jednat s hosty a jaké metody vedou k rychlým obchodním úspěchům. Množství barevných ilustrací přispívá k snažšímu pochopení výkladu a rychlému osvojení si potřebných vědomostí. Obsah knihy je upraven a doplněn tak, aby vyhovoval potřebám českých uživatelů, takže příručka slibuje stát se vyhledávanou a nepostradatelnou pomůckou nejen při výuce na školách, ale i u mladších pracovníků v restaurační praxi.
999 Kč
-->dostupnost neznámá
O termínu dodání vás budeme informovat.
Chcete vědět jestli je kniha dostupná v prodejně ve Vašem okolí?
Kniha je dostupná
V seznamu si můžete vybrat vámi preferovanou prodejnu. Dostupnost na této prodejně se Vám bude následně zobrazovat i u dalších titulů.
Kterýkoliv titul si můžete objednat i s vyzvednutím na Vaší prodejně. Ověřte si stav zboží na prodejně telefonicky, nebo mailem před Vaší návštěvou.
Tento produkt nemá ještě žádnou recenzi. Buďte první, kdo ji napíše.