Reklub 1927-1949
Kapitoly z dějin československé reklamy
- Info:
- Professional Publishing, 2017 (1.) - váz., 288 str.
- EAN:
- 9788088260004
- ISBN:
- 978-80-88260-00-4
Recenze:
Kniha se u nás poprvé zabývá historií marketingových komunikací v Československu v první polovině minulého století, kdy dominantní místo v této oblasti zaujímal Reklamní klub československý. V osmi kapitolách se zkušenému autorovi podařilo zachytit velmi širokou činnost existence Reklubu, jeho úspěchy i problémy, ale především jeho přínos pro vývoj československé reklamy a marketingové komunikace (knihy o reklamě, analýzy výnosnosti reklamy pro zadavatele, bohatá přednášková činnost Reklubu, jeho aktivity v době před okupací českých zemí atd.). Inspirativní mozaika z dějin reklamy u nás je v mnohém aktuální i dnes.
Další knihy z kategorie Ekonomika a podnikání (881)
Recenze produktu Reklub 1927-1949
Tento produkt nemá ještě žádnou recenzi. Buďte první, kdo ji napíše.