Reklamní a produktová fotografie

Kreativní a neobvyklé postupy

JINDRA Jan

Info:
Computer Press, 2011 (1.) - brož., 232 str.
EAN:
9788025131121
ISBN:
978-80-251-3112-1

Hodnocení:

0 hodnocení Reklamní a produktová fotografie 0

Pro hodnocení se přihlaste nebo zaregistrujte

Zajímá vás, jak vnikají snímky, které si klienti nakonec vyberou jako součást své reklamní kampaně nebo dokonce firemní identity? Chtěli byste začít s produktovou fotografií, nebo jen hledáte nové přístupy, techniky a inspiraci pro další práci? Profesionální fotograf a pedagog pro vás vybral několik desítek svých realizovaných zakázek, na kterých vám popíše celý proces jejich vzniku. Nechte se inspirovat a osvojte si neobvyklé fotografické postupy, abyste dokázali pořídit výjimečný snímek pro každé zadání. Otištěné ukázky doplňují detailní informace o pozadí jejich vzniku, podrobné nákresy rozmístění světel na scéně nebo autorovy pracovní skici, na jejichž základě se dobral výsledného záběru. Seznámíte se s průběhem fotografování nejrůznějších zadání od table-top snímků až po automobil v exteriéru a autor se s vámi rozdělí i o tipy na nejrůznější efekty a iluze, které pomohou vaše snímky ozvláštnit.

Reklamní a produktová fotografie

Po přihlášení si titul můžete přidat na seznam přání.

Doporučit knihu

Tento titul aktuálně
není v nabídce.

Další knihy autora JINDRA Jan

Další knihy z kategorie Umění (2519)

Recenze produktu Reklamní a produktová fotografie

Tento produkt nemá ještě žádnou recenzi. Buďte první, kdo ji napíše.



Přihlášení

Zapomněli jste?

Neplatná kombinace jména a hesla.