Reklamní a produktová fotografie
Kreativní a neobvyklé postupy
- Info:
- Computer Press, 2011 (1.) - brož., 232 str.
- EAN:
- 9788025131121
- ISBN:
- 978-80-251-3112-1
Recenze:
Zajímá vás, jak vnikají snímky, které si klienti nakonec vyberou jako součást své reklamní kampaně nebo dokonce firemní identity? Chtěli byste začít s produktovou fotografií, nebo jen hledáte nové přístupy, techniky a inspiraci pro další práci? Profesionální fotograf a pedagog pro vás vybral několik desítek svých realizovaných zakázek, na kterých vám popíše celý proces jejich vzniku. Nechte se inspirovat a osvojte si neobvyklé fotografické postupy, abyste dokázali pořídit výjimečný snímek pro každé zadání. Otištěné ukázky doplňují detailní informace o pozadí jejich vzniku, podrobné nákresy rozmístění světel na scéně nebo autorovy pracovní skici, na jejichž základě se dobral výsledného záběru. Seznámíte se s průběhem fotografování nejrůznějších zadání od table-top snímků až po automobil v exteriéru a autor se s vámi rozdělí i o tipy na nejrůznější efekty a iluze, které pomohou vaše snímky ozvláštnit.
Další knihy z kategorie Umění (2519)
Recenze produktu Reklamní a produktová fotografie
Tento produkt nemá ještě žádnou recenzi. Buďte první, kdo ji napíše.