Public relations jako ovlivňování mínění
Jak úspěšně ovlivňovat a nenechat se zmanipulovat
- Info:
- Grada Publishing, 2012 (3., rozšíř) - brož., 224 str.
- EAN:
- 9788024739267
- ISBN:
- 978-80-247-3926-7
- Edice:
- Komunikace
Recenze:
Nové, rozšířené vydání ojedinělé publikace je určeno zájemcům o oblast komunikace, manipulace, ovlivňování mínění a vytváření souhlasu - public relations. Kniha je určena zejména studentům komunikace a PR, pracovníkům v PR a marketingu, novinářům, politikům a dalším, kteří potřebují efektivně komunikovat s veřejností nebo zájmovými skupinami. Publikace je co do komplexnosti a šíře zpracování tématu svého druhu unikátní. Třetí vydání je doplněno o nové kapitoly - PR, reklama a marketing, PR a ideologie nebo PR a etika. Představené teorie a argumenty jsou podpořeny příklady ze společenské praxe. Praxi ovlivňování mínění - osnování souhlasu autor vnímá jako kompetenci elity. Proto vedle tradičního obsahu podobných příruček, jako jsou pravidla krizové komunikace nebo hlavní nástroje a techniky sdělení informace, uvádí aktuální trendy public relations včetně jeho role v informační válce. Kniha kriticky glosuje i mnohé tradiční mýty šířené některými podnikateli v oboru PR.
Další knihy z kategorie Společenské vědy (4859)
Recenze produktu Public relations jako ovlivňování mínění
Tento produkt nemá ještě žádnou recenzi. Buďte první, kdo ji napíše.