Psychologie přesvědčování
- Info:
- Grada Publishing, 2012 (1.) - brož., 108 str.
- EAN:
- 9788024742472
- ISBN:
- 978-80-247-4247-2
- Edice:
- Psyché
Recenze:
Kniha přináší nejnovější poznatky z oblasti psychologie přesvědčování, ovlivňování a manipulace. Profesionálům i studentům oborů psychologie, marketingu a managementu poskytuje přehled o aktuálních trendech, o nových komunikačních prostředcích a metodách. Autor je předním odborníkem na přesvědčovací techniky, manipulaci a nákupní chování. Poutavým způsobem popisuje vědecké pozadí nejzajímavějších fenoménů oboru včetně etických otázek. Tato publikace patří do rukou všem lidem se zájmem o psychologii, reklamu, propagaci, média a obchod, které neuspokojují pouhé teoretické úvahy, ale kteří chtějí vědět, jak přesvědčování skutečně funguje; najdou zde konkrétní příklady a přímé odkazy na praktické aplikace.
Další knihy z kategorie Společenské vědy (4860)
Recenze produktu Psychologie přesvědčování
Tento produkt nemá ještě žádnou recenzi. Buďte první, kdo ji napíše.