Psychologie médií

GILES David

Info:
Grada Publishing, 2012 (1.) - brož., 192 str.
Z angl. přel. H. Šolcová
EAN:
9788024739212
ISBN:
978-80-247-3921-2

Hodnocení:

★ ★ ★ ★ ★ 1 hodnocení Psychologie médií 5

Pro hodnocení se přihlaste nebo zaregistrujte

Od novin po sociální sítě hrají masmédia obrovskou roli v utváření způsobu, jakým nahlížíme sami sebe i ty druhé. Autor této poutavé knihy David Giles, který je lektorem psychologie médií při britské University of Winchester, zkoumá naše vztahy s médii, zabývá se účinky reklamy, adorací celebrit a vlivem médií na chování lidí. Studentům, odborníkům v praxi i zájemcům o mediální svět tento úvod do psychologie médií pomůže odhalit, v jaké míře a jakým způsobem média zasahují do našich životů.

Psychologie médií

Po přihlášení si titul můžete přidat na seznam přání.

Doporučit knihu

Tento titul aktuálně
není v nabídce.

Další knihy z kategorie Společenské vědy (4861)

Recenze produktu Psychologie médií

Četli jste tuto knihu? Napište k ní vlastní recenzi!

Napsat recenzi
Psychologie médií 5

Recenze

Miroslava Mladová 2014-02-15 15. 2. 2014 ★ ★ ★ ★ ★

Poučné, vřele doporučuji!



Přihlášení

Zapomněli jste?

Neplatná kombinace jména a hesla.