Psychologie médií
- Info:
- Grada Publishing, 2012 (1.) - brož., 192 str.
- Z angl. přel. H. Šolcová
- EAN:
- 9788024739212
- ISBN:
- 978-80-247-3921-2
Recenze:
Od novin po sociální sítě hrají masmédia obrovskou roli v utváření způsobu, jakým nahlížíme sami sebe i ty druhé. Autor této poutavé knihy David Giles, který je lektorem psychologie médií při britské University of Winchester, zkoumá naše vztahy s médii, zabývá se účinky reklamy, adorací celebrit a vlivem médií na chování lidí. Studentům, odborníkům v praxi i zájemcům o mediální svět tento úvod do psychologie médií pomůže odhalit, v jaké míře a jakým způsobem média zasahují do našich životů.
Další knihy z kategorie Společenské vědy (4861)
Recenze produktu Psychologie médií
Četli jste tuto knihu? Napište k ní vlastní recenzi!
Napsat recenziRecenze
2014-02-15 15. 2. 2014
Poučné, vřele doporučuji!