Podnikání malé a střední firmy
- Info:
- Grada Publishing, 2008 (2., aktual) - váz, 320 str.
- EAN:
- 9788024724096
- ISBN:
- 978-80-247-2409-6
- Edice:
- Expert
Recenze:
Druhé, aktualizované a rozšířené vydání základní publikace o řízení malé a střední firmy je určeno majitelům a manažerům vznikajících i již zavedených firem a studentům vysokých škol. Nové vydání knihy je aktualizováno v souvislosti se změnami právních norem, které zasahují zejména oblast daní, pojištění, účetnictví, pracovních vztahů apod. Dále jsou v knize doplněny programy podpory malého a středního podnikání, výrazněji rozšířena je problematika společenské zodpovědnosti firem a také téma životního cyklu podniku, spojenectví malých a středních organizací a oblast high-tech technologií. Kniha se řízením malé a střední firmy věnuje komplexně: od ekonomiky a finančního řízení přes řízení lidských zdrojů, obchod a marketing, tvorbu cen, účetnictví a výkaznictví, až po daňové a další povinnosti. Autoři uvádějí praktické důsledky vstupu ČR do EU, vysvětlují, jak postupovat při zakládané nové firmy, k čemu je podnikatelský plán nebo jak využít podpůrné programy státu a EU.
Další knihy z kategorie Ekonomika a podnikání (882)
Recenze produktu Podnikání malé a střední firmy
Tento produkt nemá ještě žádnou recenzi. Buďte první, kdo ji napíše.