Podnikání malé a střední firmy
- Info:
- Grada Publishing, 2012 (3., aktual) - váz., 336 str.
- EAN:
- 9788024745206
- ISBN:
- 978-80-247-4520-6
- Edice:
- Expert
Recenze:
Již třetí, aktualizované a doplněné vydání základní publikace o řízení malé a střední firmy je určeno majitelům a manažerům vznikajících i již zavedených firem a studentům vysokých škol. Nové vydání knihy je aktualizováno v souvislosti se změnami právních norem, které zasahují zejména oblast pracovních a smluvních vztahů, dále jsou v knize aktualizovány programy podpory malého a středního podnikání, nově připravena je problematika marketingových a obchodních činností, informačního a komunikačního zabezpečení v malých a středních firmách a řada dalších témat. Kniha se řízení malé a střední firmy věnuje komplexně: od hodnocení předpokladů k podnikání přes založení firmy, její růst a stabilizaci až po krizové situace a možnosti jejich řešení. Autoři věnují pozornost specifikům ekonomiky a finančního řízení, řízení lidských zdrojů, marketingových a obchodních činností či informačního a komunikačního zabezpečení v malých a středních firmách.
Další knihy z kategorie Ekonomika a podnikání (881)
Recenze produktu Podnikání malé a střední firmy
Tento produkt nemá ještě žádnou recenzi. Buďte první, kdo ji napíše.