Moderní marketing
4. evropské vydání
- Info:
- Grada Publishing, 2007 (1) - váz, 1048 str.
- Z angl. přel. J. Langerová, V. Nový
- EAN:
- 9788024715452
- ISBN:
- 978-80-247-1545-2
- Edice:
- Expert
Recenze:
Kniha se komplexně zabývá všemi důležitými oblastmi marketingového řízení. Dívá se na praktický marketing nejen ze světového, ale zejména evropského pohledu, přináší speciální poznatky důležité pro evropský trh. Marketingoví manažeři, podnikatelé a studenti získají výborný přehled o principech, praktických nástrojích, metodách a postupech marketingového řízení - od marketingového výzkumu, přes strategický marketing, B2B marketing, společenskou zodpovědnost, etiku marketingu až po marketingový mix, který tvoří podstatu knihy. Publikaci doplňuje množství fotografií, obrázků a grafů.
Další knihy z kategorie Ekonomika a podnikání (882)
Recenze produktu Moderní marketing
Tento produkt nemá ještě žádnou recenzi. Buďte první, kdo ji napíše.