Moderní marketing

4. evropské vydání

ARMSTRONG Gary, KOTLER Philip, SAUNDERS John, WONG Veronica

Info:
Grada Publishing, 2007 (1) - váz, 1048 str.
Z angl. přel. J. Langerová, V. Nový
EAN:
9788024715452
ISBN:
978-80-247-1545-2
Edice:
Expert

Hodnocení:

0 hodnocení Moderní marketing 0

Pro hodnocení se přihlaste nebo zaregistrujte

Kniha se komplexně zabývá všemi důležitými oblastmi marketingového řízení. Dívá se na praktický marketing nejen ze světového, ale zejména evropského pohledu, přináší speciální poznatky důležité pro evropský trh. Marketingoví manažeři, podnikatelé a studenti získají výborný přehled o principech, praktických nástrojích, metodách a postupech marketingového řízení - od marketingového výzkumu, přes strategický marketing, B2B marketing, společenskou zodpovědnost, etiku marketingu až po marketingový mix, který tvoří podstatu knihy. Publikaci doplňuje množství fotografií, obrázků a grafů.

Moderní marketing

Po přihlášení si titul můžete přidat na seznam přání.

Doporučit knihu

Tento titul aktuálně
není v nabídce.

Další knihy autora ARMSTRONG Gary

Další knihy z kategorie Ekonomika a podnikání (882)

Recenze produktu Moderní marketing

Tento produkt nemá ještě žádnou recenzi. Buďte první, kdo ji napíše.



Přihlášení

Zapomněli jste?

Neplatná kombinace jména a hesla.