Mid-Century Ads

autor neuveden

Info:
Taschen GmbH, 2015 - váz., 720 str.
Edit. J. Heimann
EAN:
9783836556323
ISBN:
978-3-8365-5632-3

Hodnocení:

0 hodnocení Mid-Century Ads 0

Pro hodnocení se přihlaste nebo zaregistrujte

Gleaned from thousands of images, this book offers the best of American print advertising in the age of the “Big Idea.” From the height of American consumerism, bold and colorful campaigns paint a fascinating portrait of the 1950s and 60s, as concerns about the Cold War gave way to the carefree booze-and-cigarettes capitalism of the Mad Men era. Digitally remastered for optimum reproduction quality, the ads burst with crisp fonts and colors, as well as a sexy sense of possibility, beguiling their audience to buy everything from guns to girdles, cars to toothpaste, air travel to home appliances. At turns startling, amusing and inspiring, this panorama of mid-century marketing is at once an evocative period piece and a showcase of design innovation and advertising wit.

Mid-Century Ads

Po přihlášení si titul můžete přidat na seznam přání.

Doporučit knihu

Tento titul aktuálně
není v nabídce.

Další knihy z kategorie Design a grafika (332)

Recenze produktu Mid-Century Ads

Tento produkt nemá ještě žádnou recenzi. Buďte první, kdo ji napíše.



Přihlášení

Zapomněli jste?

Neplatná kombinace jména a hesla.