Měříme a optimalizujeme marketing na sociálních sítích
- Info:
- Computer Press, 2011 (1.) - brož., 280 str.
- Z angl. přel. J. Fadrný
- EAN:
- 9788025133408
- ISBN:
- 978-80-251-3340-8
Recenze:
Změřte úspěch své obchodní strategie na sociálních sítích! Ať už prodáváte online, napřímo, nebo distribučními kanály, to, co o vás zákazníci říkají online, je nyní důležitější než vaše propagace. Sociální média už nejsou žádnou kuriozitou, ale důležitou součástí vašeho marketingového mixu. Zatímco jiné knihy vysvětlují, proč jsou sociální média kritická a jak na nich participovat, tento průvodce se soustředí na měření úspěchu vašeho marketingu na sociálních sítích. Měření úspěchu byznysu jsou založena na obchodních cílech, kde známost nemusí vždy znamenat odpovídající úspěch. Kniha používá k výkladu konkrétní příklady konkrétních metrik, které můžete přímo použít ve své marketingové strategii.
Další knihy z kategorie Ekonomika a podnikání (881)
Recenze produktu Měříme a optimalizujeme marketing na sociálních sítích
Tento produkt nemá ještě žádnou recenzi. Buďte první, kdo ji napíše.